گوناگون

یادواره 29 شهید اصناف شهرستان جیرفت برگزار شد

81177375 5718745

به گزارش ایرنا، امام جمعه جیرفت شامگاه یکشنبه در این آیین ضمن تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) گفت: شهرستان جیرفت قبل از انقلاب و با میزبانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان پایگاه انقلاب مطرح بوده و مردم ولایتمدار این شهرستان همیشه همراه امام راحل و رهبر معظم انقلاب در تمامی صحنه بوده اند.

حجت الاسلام اصغر عسکری افزود: در دوران دفاع مقدس نیز گردان های متعددی از این شهرستان در جبهه ها حضور داشتند که وجود شهدا و رزمندگان آن دوران گواه این گفته هاست.

وی تصریح کرد: شهرستان جیرفت با میزبانی از رهبر معظم انقلاب اسلامی در دوران تبعید به عنوان دارالولایه و مانند یک اردوگاه به عنوان سربازان رهبری همواره در راه امام (ره)، انقلاب و مدافع ولایت هستند و خواهند بود.

امام جمعه جیرفت افزود: اصناف و بازاریان هم قبل و بعد از انقلاب اسلامی و تا به امروز به عنوان پیروان ولایت همواره به عنوان اردوگاهی برای ولایت در تمامی عرصه های انقلاب حضور داشته و خواهند داشت.

وی با تقدیر از مجموعه هماهنگ مدیران شهرستان که در مسیر اهداف انقلاب و خط امام و ولایت تلاش می کنند تصریح کرد: آموزش و پروش شهرستان در زمنیه فعالیت های فرهنگی بویژه مسایل قرآنی و معنوی رتبه اول استان و حوزه علمیه هم برای ترویج فعالیت های دینی فعالیت چشمگیری دارد.

وی گفت:موانعی هم در مسیر وجود دارد که امید است با رفع این موانع بتوانیم بهتر و بیشتر خدمات مذهبی و دینی را در امسال به عنوان سال فرهنگ و اقتصاد با عزم ملی و مدیریت جهادی ارایه کنیم.

حجت الاسلام عسکری بیان کرد: با توجه به اینکه استان کرمان در زمینه اقتصادی و فرهنگی یک گنجینه محسوب می شود امید است بتوانیم به وظایف خود در این راه جامه عمل بپوشانیم.

در این آیین از تعدادی از خانواده های شهدا نیز تجلیل شد.ک/2

7444/8154/2624

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا