گوناگون

شبکه «افق» 12 خرداد یک ساعت برنامه ویژه فرهنگی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، شبکه «افق» که به تازگی به شبکه‌های دیجیتال صداوسیما پیوسته است از روز 12 خرداد با یک بسته فرهنگی ویژه میزبان علاقمندان است.

این شبکه به منظور پرداختن به مباحث فرهنگی تاسیس و به عنوان بیست و دومین شبکه دیجیتال صدا و سیما فعالیت خود را آغاز کرده است.

«افق» نیز همچون نسیم از جمله شبکه های تعاملی صدا و سیما است. این شبکه از روز اول خرداد با تنظیم مجدد دستگاه‌های ستاپ باکس (دیجیتال) قابل دریافت بود و مخاطبان این شبکه با جستجوی نام آن این امکان را داشتند که شبکه افق را مشاهده کنند.

پیش از این عزت الله ضرغامی رییس صداوسیما درباره این شبکه که روی کانال 22 تهران قرار گرفته است، عنوان کرده بود: 12 خرداد بسته دیگری از این شبکه دیده خواهد شد و سعی می‌کنیم برنامه‌های این شبکه را به تدریج معرفی کنیم. من امیدوارم از نیمه دوم سال به بعد این شبکه به طور طبیعی به رشد لازم برسد و برنامه های خود را در جدولی اعلام کند تا مخاطبان خود را پیدا کند.

بر این اساس 12 خرداد قرار است این شبکه بسته ای قرهنگی که نمونه‌ای از آثار تولیدی شبکه «افق» خواهد بود روی آنتن بفرستد. این بسته فرهنگی در قالب یک برنامه یک ساعته پخش می‌شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا