گوناگون

كاهش دغدغه هاي مردم در هزينه هاي درماني با اجراي طرح تحول نظام سلامت 

به گزارش خبرنگار مهر، جاسم جادري در آئين اهداي نخستين دفترچه هاي طرح بيمه سلامت همگاني در استان هرمزگان، حلول ماه شعبان و فرارسيدن اعياد شعبانيه را تبريك گفت و بيان داشت: خوشبختانه يكي از اهداف و برنامه هاي دولت تدبير و اميد با اجراي بسته هاي تحول در نظام سلامت تحقق يافت.

وي سلامت، بهداشت و درمان را يكي از شاخص هاي توسعه هركشور برشمرد و افزود: با بودجه هاي خوبي كه دولت به بخش سلامت اختصاص داد و همچنين با تلاش جهادگرانه مسئولان و وزير بهداشت از 15 ارديبهشت ماه سال جاري اجراي بسته سلامت دولت آغاز شد.

استاندار هرمزگان ادامه داد: طرح بيمه سلامت همگاني به بهترين شيوه و بدون كمترين اشكالي در استان هرمزگان اجرايي شد و مردم به خوبي در اين طرح ثبت نام كرده و هم اكنون دفترچه هاي درمان خود را تحويل مي گيرند.

جادري در ادامه تصريح كرد: اجراي هفت بسته مورد نظر در حوزه سلامت كار بسيار سنگيني بوده كه دولت تدبير و اميد با افتخار اجراي اين طرح مهم را آغاز كرده و در اين حوزه به وعده هاي خود عمل كرده است.

وي با تاكيد بر اينكه بايد دغدغه هاي مردم براي پرداخت هزينه هاي درماني را كاهش دهيم، اظهار داشت: با اجراي بسته هاي ويژه سلامت اين امر تحقق يافته و هزينه هاي حوزه درمان و بستري در بيمارستان كاهش چشمگيري پيدا كرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا