گوناگون

شروع به کار سرپرست جدید جهاد دانشگاهی اصفهان

محمود مراثی سرپرست جدید جهاد دانشگاهی اصفهان از امروز کار خود را در این نهاد به طور رسمی آغاز کرد و وعده داد تا بی اخلاقی‌ها را از این نهاد انقلابی بزداید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه اصفهان، امروز(یکشنبه) محمود مراثی سرپرست جدید جهاد دانشگاهی اصفهان طی مراسمی کار خود را به طور رسمی با حضور جمعی از پرسنل جهاد دانشگاهی آغاز کرد.

در این مراسم محمود مراثی با تشکر از زحمات سرپرست گذشته جهاد دانشگاهی، اظهارکرد: از همه دوستان تشکر می‌کنم که وقت گذاشتند و به این مراسم مختصر ما آمدند. امیدوارم از برکت این حضور ارزشمند و به لطف خدای متعال بتوانیم جهاد دانشگاهی اصفهان را به رشد و پیش رفت بیشتری سوق دهیم.

وی افزود: در 30 سال گذشته جهاد دانشگاهی اصفهان فراز و نشیب‌های زیادی را پشت سر گذاشته است. سال‌های 65 و 66 دوران اوج کار جهاد دانشگاهی اصفهان بود. در این دوران که سپری شد فعالیت‌های چشمگیری در جهاد داشته‌ایم اما بعد از این سال‌ها شرایطی به وجود آمد که از اوج فاصله گرفتیم و به اعتقاد من بیشترین آسیبی که جهاد دانشگاهی اصفهان دید از درون خود بود تا جهاد مرکز. از خودمان بی اخلاقی نشان دادیم و نیجه‌اش این شد که پشرفت خوبی در این چند سال نداشته باشیم.

سرپرست جدید جهاد دانشگاهی اصفهان تصریح‌ کرد: امیدوارم با کمک همه دوستان بتوانیم این مشکلات را حل کنیم. انتظار داریم که دانشگاه‌ها به حق و حقوق جهاد دانشگاهی پایبند باشند و ما تمام تلاش خود را می‌کنیم که بهترین همکاری و تعامل را با دانشگاه‌ها داشته باشیم تا بتوانیم باری از دوش دانشگاه برداریم.

مراثی بر حاکم شدن فضای نشاط در جهاد دانشگاهی اصفهان تاکید و خاطرنشان‌ کرد: اگر چینی فضایی حاکم شود مسایل اخلاقی نیز حل خواهد شد. اگر با روحیه جهادی کار کنیم و پشتیبان یکدیگر باشیم مشکلات مرتفع خواهد شد. مطمئن باشید ثمره تلاش ما در جهاد دانشگاهی به تمام مردم خواهد رسید.

همچنین عطایی سرپرست سابق جهاد دانشگاهی اصفهان در این مراسم گفت: یک گله از دفتر مرکزی دارم و آن این است که جهاد مرکز در باب نظارت بر جهاد دانشگاهی کوتاهی می‌کند و وقتی صدایی بلند می‌شود تازه در مرکز بیدار می‌شوند. تهرانی‌ها باید پاسخگوی ظلم خود بر جهاد دانشگاهی اصفهان باشند.

وی افزود: خوشحالم که شخصی سرپرست جهاد دانشگاهی اصفهان شد که سابقه قابل قبولی در جهاد دانشگاهی داشته است و به عنوان یک فرد امین در جهاد شناخته می‌شود. محمود مراثی به خوبی می‌تواند نیروهای جوان را پرورش دهد.

سرپرست سابق جهاد دانشگاهی اصفهان تصریح‌ کرد: سه دسته در جهاد دانشگاهی خدمت می‌کنند. دسته اول آن های هستند که در حال بازنشستگی هستند که تکریم این افراد بسیار مهم است. دوم نیروهای جوان و با انرژی که استعداد زیادی در خلق موقعیت‌های جدید برای جهاد هستند. در یک کلام باید شکاف بین نسل قدیم و جدید در جهاد پر شود.

عطایی افزود: دسته سوم کسانی هستند که راه را در جهاد گم کرده‌اند و به نوعی به خدمت خود به چشم یک شغل و کاسبی فکر می‌کنند. باید مواظب بود تا این افراد در سطوح بالای جهاد رخنه نکنند.

وی خاطرنشان‌کرد: دفتر مرکزی جهاد باید بفهمد که فضای مکانی جهاد دانشگاهی اصفهان محدود است و باید این نقیصه مرتفع شود.

در ادامه دکتر جعفری معاون آموزشی دانشگاه اصفهان گفت: یکی از بهترین خصوصیات فردی محمود مراثی خلوص نیت اوست که بدون شک موفقیت‌های زیادی را برای جهاد اصفهان به ارمغان خواهد آورد. یک توصیه رفاقتی که که به همه دوستان دارم این است که از همان تجربه گذشته استفاده کنند و با خلوص نیت برنامه ریزی کنند تا جهد دانشگاهی اصفهان موفقیت‌های بیشتری کسب کند.

وی افزود: اگر این روحیات حفظ شود جهاد اصفهان به دوران طلایی خود باز می‌گردد. این قول را می‌دهم که دانشگاه اصفهان هرگونه کمکی که بتواند به جهاد دانشگاهی خواهد کرد تا یک نتیجه خوب حاصل شود.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا