گوناگون

ششمین نشست ستاد اجرایی طرح تحول نظام سلامت استان قزوین برگزار شد

81207077 5770986

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه، رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قزوین با تاکید بر لزوم بهینه سازی خدمات بر اساس بسته های ابلاغی گفت: بخاطر اهمیت حوزه سلامت، بودجه زیادی به این بخش اختصاص یافته، لذا باید با دقت و امانت این اعتبارات هزینه شود.

دکتر ˈعلی اکبر زینالوˈ افزود: به دلیل رعایت همین اهمیت و حساسیت با افرادی که موجب عدم پیشرفت این طرح و ارایه خدمت به مردم شوند در هر سطحی برخورد قانونی خواهد شد.

وی اضافه کرد: در راستای تحقق این خدمت مهم که دولت بر دوش دانشگاه های علوم پزشکی گذاشته، روسای مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستان ها باید هرچه سریع تر برای توجیه کادر درمانی، کمیته های اخلاقی را فعال تر کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین طرح تحول نظام سلامت را یک حرکت جهادی در کشور دانست و ادامه داد: در این طرح تمام دغدغه های درمانی و اقتصادی بیماران پیش بینی و رفع شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی قزوین افزود: در قالب طرح تحول نظام سلامت که از 15 اردیبهشت سال جاری در کل کشور آغاز شده است، برنامه ترویج زایمان طبیعی، ارتقای کیفیت اقامت (هتلینگ) در بیمارستان های دولتی، حمایت از ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، حضور پزشکان متخصص مقیم در بیمارستان های دولتی، ارتقای کیفیت خدمات ویزیت در بیمارستان های دولتی، برنامه حفاظت مالی از بیماران صعب العلاج، خاص و نیازمند و نظارت بر حسن اجرای برنامه های تحول سلامت در مراکز آموزشی ـ درمانی و بیمارستان های دولتی اجرا خواهد شد.

اجرای طرح تحول نظام سلامت همزمان با سراسر کشور از پانزدهم اردیبهشت ماه سال جاری در بیمارستان های دانشگاه علوم پزشکی قزوین آغاز شده است.

7388/ 614

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا