گوناگون

شمیم رحمت و نسیم حیات در زاهدان وزیدن گرفت

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول دارالقرآن کریم اداره کل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در این رابطه به خبرنگاران گفت: به مناسبت فرا رسیدن ماه رمضان طرح “شمیم رحمت” شامل تلاوت روزانه یک جزء از کلام‌الله مجید با حضور قاریان ممتاز استانی در مسجد جامع زاهدان در حال برگزاری است.

مهدی علی‌محمدی اظهار داشت: این طرح با حضور قاریان ممتاز استانی و همزمان با نخستین روز از ماه مبارک رمضان به منظور تلاوت روزانه یک جزء از کلام‌الله مجید در محل مسجد جامع زاهدان به مرحله اجرا درامده است.

وی با بیان اینکه این مراسم معنوی همراه با برگزاری مسابقات مفاهیم و تفسیر قران کریم به منظور تشویق و ترغیب جوانان به صورت همه روزه و بعد از نماز ظهر در مسجد جامع برگزار می شود اظهار داشت: در این راستا به همت دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی و با همکاری اتحادیه موسسات قرآنی مردمی جوایزی نیز از جمله هزینه سفر به مشهد مقدس برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است.

وی همچنین از اجرای طرح “نسیم حیات” و “بیّنات” در استان خبر داد و افزود: آموزش قرائت قرآن در ۶ سطح، آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن در چهار سطح و آموزش تفسیر قرآن کریم در قالب طرح‌های متناوب نسیم حیات و بینات از جمله برنامه‌های پیش بینی شده است که در ماه مبارک رمضان به مرحله اجرا در می آید.

وی ادامه داد: اجرای محافل انس با قرآن کریم در خانه‌های قرآن و اجرای مسابقات قرائت، حفظ، مفاهیم و تلاوت از جمله فعالیت‌های تبلیغی و  ترویجی دارالقرآن الکریم اداره کل تبلیغات اسلامی استان در این ماه مبارک است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا