گوناگون

چهارمین دوره مسابقات ووشو جام رمضان در سیستان و بلوچستان آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، چهارمین دوره مسابقات ووشو ویژه ماه مبارک رمضان در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان از امروز در شهرستان زاهدان آغاز شد.

رییس هیئت ووشو سیستان و بلوچستان روز چهارشنبه در حاشیه مراسم وزن کشی در سالن ووشو زاهدان اظهار داشت: این دوره از رقابت‌ها به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و با هدف گرامیداشت یاد و خاطر شهید آسوده  از امروز در محل خانه ووشو استان آغاز و تا پایان ماه مبارک ادامه خواهد داشت.

عباس شیبک افزود: وزن کشی این دوره از مسابقات امروز با حضور تیم های شرکت کننده انجام و رقابت‌های چهارمین دوره ووشو به طور رسمی از فردا برگزار می‌شود.

وی برپایی این رقابت‌ها را به منظور ایجاد آمادگی و افزایش شاخص‌های توانایی ورزشکاران بسیار مفید و تاثیرگذار عنوان کرد و افزود: سیستان و بلوچستان در رشته ووشو استعداد های بسیار درخشانی دارد هم چنان که در مسابقات قهرمانی شور در ماه گذشته در شهر یاسوج  توانست مقام های قابل توجهی را به خود تختصاص دهد.

شیبک ادامه داد: در رقابت های کشوری که ماه گذشته در شهر یاسوج برگزار شد در رده سنی نوجوانان سجاد پودینه، علی رضا ریگی، فرامرز شهنوازی مقام اول و محمد حسین زهی مقام دوم را به اختصاص دادند و در رده سنی جوانان نیز یاسر سالارزهی مقام سوم و شعلی بر مقام دوم را برای استان به همراه آمورد.

وی گفت: ووشو کاران استان در رده سنی بزرگسالان نیز خوش درخشدیدند و در این راستا مهرداد جوشن پسند، محمدرضا ریگی و اکبر سراوانی توانستند مقام نخست را از آن خود کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا