گوناگون

شهبازاده: همه فکر می‌کنند فوتبالیست‌ها پول مردم را می‌خورند!/ از اروپا پیشنهاد دارم

مهاجم تیم فوتبال سایپای البرز می گوید که برای فصل بعد چند پیشنهاد از تیم‌های داخلی و اروپایی دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سجاد شهبازاده فوروارد تیم فوتبال سایپای البرز در لیگ سیزدهم با به ثمر رساندن 9 گل و حضور موثر در تمام بازی‌های سایپا نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت.

او در گفت‌وگو با ایسنا درباره اینکه فوتبالش را از کجا آغاز کرده است، اظهار کرد: من اهل شهر اردبیل و24ساله هستم. فوتبالم را هم از یکی از مدارس فوتبال اردبیل شروع کردم و در ادامه با برپایی نمایندگی باشگاه اینترمیلان در شهر تبریز به آنها ملحق شدم و بعداز آن هم سه سال در ذوب‌آهن اردبیل فوتبالم را ادامه دادم و در نهایت هم سال 89 به سایپا آمدم.

وی همچنین افزود: سال اولی که به سایپا آمدم کمتر به من بازی می‌رسید اما سال‌های بعد بیشتر بازی کردم و امسال هم در تمام بازی‌ها حضور داشم. فکر می‌کنم فصل خوبی را پشت سر گذاشتم و خوشحال هستم که مصدومت و محرومیت گریبانگیر من نشد و توانستم در تمام بازی‌ها حضور داشته باشم.

شهبازاده در ادامه تصریح کرد: خیلی تلاش کردم که بتوانم به عنوان آقای گلی دست پیدا کنم اما متاسفانه این امر محقق نشد اما در کل به نظر خودم با زدن 9گل آمار خوبی را به ثبت رساندم.

او همچنین در مورد حضور در تیم ملی نیز به ایسنا گفت: خیلی دوست داشتم به تیم ملی دعوت شوم تا بتوانم به مملکتم خدمت کنم. در اواخر فصل هم روند خوبی را داشتم اما متاسفانه آقای کی‌روش من را دعوت نکرد. برای من هیچ چیز تمام نشده است و سعی می‌کنم روند روبه‌رشد خودم را ادامه دهم تا ان‌شاالله بتوانم نقاط ضعف خودم را برطرف کنم.

مهاجم سایپای البرز درمورد افشای مبلغ قرارداد بازیکنان نیز اظهار کرد: من با افشای مبلغ قرارداد بازیکنان مخالفم. در قرارداد ما ذکر شده است که مفاد قرارداد باید محرمانه بماند. نمی‌دانم به چه دلیلی مبلغ قرارداد بازیکنان را افشا کردند؟! در ایران جو بدی ایجاد شده که همه فکر می‌کنند فوتبالیست‌ها پول مردم را می خورند! درصورتی که اینگونه نیست. وقتی باشگاهی هزینه می‌کند برای ورزش و حضور جوانان در ورزش هزینه کرده است. با این جوی که میان مردم ایجاد شده، در حال حاظر افشای مبغ قرارداد ها کار درستی نیست.

وی همچنین در مورد انگین فیرات نیز گفت: فیرات عملکرد خوبی داشت. در نظر داشته باشید که در ابتدای فصل چند بازیکن از جمع ما خارج شدند و به نوعی کسی امید نداشت بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم. نیم فصل اول نتایج خوبی گرفتیم اما در نیم فصل دوم کمی افت کردیم. در کل فکر می کنم فیرات عملکرد قابل قبولی داشت و امیدوارم برای فصل بعد هم ایشان مربی سایپا باشد.

شهبازاده در پایان در مورد آینده خود، افزود: فعلا برای فصل بعد تصمیم نگرفته‌ام، اما یکی دو پیشنهاد اروپایی و چند پیشنهاد داخلی دارم که روی آنها فکر می کنم.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا