گوناگون

شهرداران استان اصفهان از سد و نیروگاه کارون سه دیدن کردند

81182402 5727760

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا از شبکه خبری سازمان آب و برق خوزستان در این دیدار شهردار خوانسار استان اصفهان با عظیم شمردن سد و نیروگاه کارون سه گفت: مهندسان ایرانی سخن ˈما می توانیمˈ حضرت امام را در ساختار سد و نیروگاه و پل های زیر قوسی کارون سه به عینه به منحصه ظهور رسانده اند.

ˈسید حسن شفعتیˈ اظهار امیدواری کرد که با توجه به در اختیار داشتن دانش سد سازی در کشور بتوانیم گام های بلند تری در چارچوب برنامه های عمرانی کشور برداشته و از طرفی هم زمینه ایجاد اشتغال و بهره وری را در سطح کشور فراهم کنیم.

شهردار شهرستان آران و بیدگل نیز با اشاره به اینکه امروزه در جهان هیچ بحثی با اهمیت تر از بحث آب وجود ندارد، گفت: ما باید قدر رودخانه های کشور و از جمله رودخانه و دریاچه عظیم کارون سه را بدانیم و آن را برای نسل های آینده حفظ کنیم.

ˈرضا نقدیˈ گفت: اطلاعاتی که ما در این دیدار در مورد صنعت سد سازی و نحوه تولید انرژی کسب کردیم، آنقدر وسیع و ارزنده است که هرگز نمی توان آنها را در قالب کتاب و نشریه خواند.

وی افزود: لازم است دستاوردهای غرورآفرین صنعت سد سازی در ساختگاه سد و نیروگاه کارون سه و نیز پل های بزرگ زیر قوسی آن که دست پرورده فرزندان این مرز و بوم است، اطلاع رسانی شود تا هموطنانمان با دیدن آنها بیش از پیش احساس خودباوری و به ایرانی بودن خود افتخار کنند.

این شهرداران شهرهای استان اصفهان در سفر یک روزه به شمال خوزستان در مدت سه ساعت از سد و نیروگاه کارون سه دیدن و با توضیحات مسوولان ان در جریان روند کار در این مجموعه عظیم آشنا شدند.

538/645

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا