گوناگون

شهرداراهواز: تلاش بسیاری برای حل مشکلات مناطق محروم به کار گرفته ایم

81156912 5682537

ˈسید خلف موسوی ˈپیش از ظهر پنج شنبه در آیین کلنگ زنی هشت پروژه عمرانی در مناطق محروم شهر اهواز که به صورت نمادین در منطقه کوی عین دو برگزار شد افزود: در هزینه کرد منابع هیچ تفاوتی بین مناطق مختلف شهر اهواز وجود ندارد و این سیاست در قالب بودجه سال 93 شهرداری به شورای اسلامی شهر اهواز تقدیم شده است.

وی با بیان اینکه هیچ شهری بدون مشارکت های مردمی پیشرفت نمی کند افزود: تمامی مردم کلان شهر اهواز باید برای بهبود وضعیت این شهر با شهرداری و شورای شهر همکاری داشته باشند.

شهردار اهواز خاطرنشان کرد: دانشجویان،علما و تمامی مردم شهر اهواز می توانند در ساخت این شهر به شهرداری کمک کنند.

وی با اشاره به اجرای 140 میلیارد ریال پروژه در مناطق عین دو گفت: 70 میلیارد ریال اعتبار برای آسفالت تمامی خیابان های عین دو در نظر گرفته شده است.

آیین کلنگ زنی هشت پروژه در مناطقه محروم شهر اهواز با حضور آیت الله ˈموسوی جزایری ˈنماینده ولی فقیه در خوزستان و جمعی از مدیران استانی و و شهر اهواز و اهالی منطقه عین دو برگزار شد.

این هشت پروژه شامل بهسازی و آسفالت معابر خاکی منطقه محروم عین دو با اعتبار21 میلیارد و400 میلیون ریال ،بهسازی و آسفالت باند کند رو جنوبی جاده اهواز،حمیدیه در مسیربرگشت از منطقه عین دو با اعتبار9 میلیارد و660 میلیون ریال، احداث میدان ورودی به نام سردار علی هاشمی واقع در کوی عین دو با اعتبار10 میلیارد ریال ،پروژه بهسازی و آسفالت معابر خاکی کوی گلدشت با اعتبار 16 میلیارد و 157 میلیون ریال ،پروژه بهسازی و آسفالت کوی گلبهار با اعتبار 20 میلیارد و 354 میلیون ریال است.

پروژه بهسازی و آسفالت معابر خاکی کوی سادات با اعتبار 26 میلیارد ریال ،زیر سازی معابر خاکی و آسفالت کوی سیاحی بااعتبار31 میلیارد و 391 میلیون ریال و احداث سه عدد دوربرگردان در مسیر جاده اهواز به خرمشهر با اعتبار پنج میلیارد ریال از دیگر پروژههای منطقه عین دو اهواز است.

7161/538

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا