گوناگون

شهردار: امسال بیش از 6 میلیارد ریال طرح عمرانی در پاوه اجرا شد

81255094 5853335

به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈسلام خسرویˈ روز پنجشنبه با اعلام این خبر افزود: در سالی که از جانب مقام معظم رهبری به سال اقتصاد و فرهنگ و با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده شهرداری پاوه برای تحقق شعار سال، برنامه هایی را با مدیریت جهادی در دست اقدام دارد.

وی به مجموعه اقدامات و فعالیت های شهرداری در سه ماهه نخست امسال اشاره کرد و افزودˈ اجرای طرح پله بندی کوچه های شهر که بدلیل کوهستانی بودن منطقه، امکان آسفالت آنها وجود نداشت با بیش از 2 میلیارد ریال اعتبار از جمله این طرح ها است.

شهردار پاوه خاطر نشان کرد: تاکنون 14 کوچه در محلات مختلف این شهر را پله بندی کرده ایم و پله بندی 12 کوچه دیگر نیز در دست اقدام است و تا پایان مرداد پله بندی می شود.

خسروی در ادامه به تهیه طرح جهادی، برنامه های عمرانی و خدماتی اشاره کرد و گفت: با مدیریت جهادی و نگاه محرومیت زدایی به چهره شهر و تقسیم اعتبارات و منابع در محلات مختلف شهر، امیدواریم بتوانیم برنامه هایی را در امر محرومیت زدایی که در خور و شان مردم با فرهنگ و متدین پاوه است را بصورت عملی به انجام برسانیم.

وی شاخص ترین برنامه های عمرانی شهرداری در طرح جهادی را همسان سازی پیاده روها و تعویض جداول شهر دانست وی اظهار کرد: پیاده روهای شهری بدلیل آنکه زیر ساخت های آن فرسوده است باید همسان سازی شده و کف پوش مجدد آنها از اولویت های مهم عمرانی شهرداری پاوه در سال جاری است.

شهردار پاوه ایجاد فضای سبز در میدان شهدا بعنوان ویترین شهر برای استراحت شهروندان و ایجاد بلوار در خیابان امام محمد غزالی بمنظور کاهش ترافیک را از دیگر برنامه های طرح جهادی شهرداری تا پایان امسال عنوان کرد.

خسروی همچنین از حمایت های بی دریغ اعضای شورای اسلامی شهر و مسوولان شهرستان از شهرداری بمنظور اجرای برنامه های عمران شهری قدردانی کرد و خواستار تداوم این حمایت ها شد.

7448/567

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا