گوناگون

شهردار کرج : اراده مدیریت شهری برهوشمندسازی خدمات است

81178760 5721283

به گزارش ایرنا، ˈعلی ترکاشوندˈ روز دوشنبه در آیین رونمایی از سیستم های خدمات الکترونیکی شهرداری کرج در فرهنگسرای میلاد این شهرداری افزود:با حمایت های شورای شهر ، گام های بزرگی برای توسعه شهروند الکترونیک در شهرداری برداشته می شود.

وی بیان کرد: شهرداری کرج در آستانه الکترونیک شدن قرار گرفته که این امر موجب می شود تا مردم بیشتر خدمات خود را به صورت الکترونیکی از شهرداری دریافت نمایند.

شهردار کرج گفت : این امر موجب می شود تا مردم نامه های خود را از طریق سامانه های الکترونیکی شهرداری رصد کنند ضمن آنکه از تردد شهروندان به مناطق مدیری شهری کاسته می شود.

ترکاشوند افزود: خدمات الکترونیکی نیز از میزان ترافیک شهری می کاهد و به تبع آن امور اداری مردم آسان و سریع می شود.

وی ، کاهش تخلفات اداری، صرفه جویی در مصرف انرژی و زمان و همچنین جلوگیری از اعمال سلیقه در اجرای قانون را از جمله آثار مثبت هوشمندسازی خدمات الکترونیکی دانست و گفت : با توسعه این خدمات ،کاغذ بازی و تاخیر در پاسخگویی به مکاتبات به حاشیه می رود.

شهردار کرج اظهار کرد: توسعه خدمات الکترونیکی این امکان را به وجود می آورد که مردم در خانه یا هر مکان دیگر کارهای اداری خود را نظیر پرداخت قبوض از طریق فضای مجازی انجام دهند.

این مسوول گفت: امروز حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به سمت فکرافزار در حرکت است و به تسهیل گری در خدمت رسانی می اندیشید.

در این آیین از شبکه فیبرنوری و خدمات الکترونیکی ˈشهروند الکترونیک ˈ شهرداری کرج رونمایی شد.

شهرداری کرج از سال 89 طرح آموزشی شهروند الکترونیک را با هدف فراگیر کردن خدمات الکترونیکی و آشنایی مردم با شبکه های فضای مجازی در این کلانشهر را اجرایی کرد که در سال نخست طرح بیش از 220 هزار نفر آموزش دیدند.

این آموزش ها نیز برای شهروندان در فرهنگسراها ی شهرداری ادامه دارد.ک/2

7410

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا