گوناگون

کلینیک دندانپزشکی مرحومه طاهره قریشی درساری افتتاح شد

81178762 5721285

به گزارش خبرنگار ایرنا،رییس مرکز بهداشت شهرستان ساری در این آیین با اشاره به اینکه مکان مرکز بهداشتی درمانی شماره هشت شهری توسط مرحومه طاهره قریشی اهدا شده است گفت: طبقه اول این ساختمان به عنوان کلینیک دندان پزشکی تجهیز و به بهره برداری رسید.

ˈ عقیل برزگرˈ بیان کرد: در این کلینیک شش یونیت دندان پزشکی با کادر پزشکی مجرب آماده ارایه خدمات با تعرفه دولتی به مراجعه کنندگان است.

وی افزود: در این کلینیک اقداماتی نظیر معاینه، مراقبت دهان و دندان مادر باردار و شیرده، فیشورسیلانت برای جلوگیری از پوسیدگی دندان، جرمگیری و بروساژ، ترمیم دندانها، کشیدن دندانهای غیر قابل نگهداری، انجام فلورایدتراپی برای کودکان زیر 12 سال و پالیوتومی و درمان پالپ زنده انجام می شود.

وی با بیان اینکه تمامی مردم می توانند از خدمات این کلینیک بهره مند شوند اظهارداشت: هدف ما از راه اندازی این کلینیک دسترسی آسان جمعیت شهری و روستایی به خدمات دندان پزشکی است.

وی ارایه برنامه های آموزشی و فرهنگ سازی در امر بهداشت دهان و دندان را از دیگر اهداف راه اندازی این کلینیک عنوان کرد.

مدیر کلینیک دندانپزشکی مرکز بهداشتی درمانی شماره هشت ساری نیز در این مراسم، وجود مرکزی که خدمات دندانپزشکی به صورت تجمیع در آن ارایه شود را یکی از دغدغه های مسوولان حوزه سلامت ساری دانست و گفت: به همین منظور ایجاد و راه اندازی کلینیک دندان پزشکی مرحومه قریشی در دستور کار قرار گرفت..ک/3

7330/402

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا