گوناگون

شوراهای اسلامی نماد بارز و عینی مردم سالاری دینی هستند

81144149 5660681

به گزارش خبرنگار ایرنا، شهریار عباس آبادی روز سه شنبه در جمع اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاهای صحنه افزود: اعضای شوراهای اسلامی با بررسی و شناخت کمبودها، نیازها و نارسایی های اجتماعی، فرهنگی، آموزشی، بهداشتی، اقتصادی و رفاهی حوزه فعالیت خود، فرآیند برنامه ریزی برای توسعه مناطق و رفع کمبودها را تسهیل کردند.

وی اظهار داشت: وجود شوراها نشانگر استقرار حکومت مردمی و حاکمیت مردم بر سرنوشت خویش است و امام خمینی (ره) با ژرف نگری و دیدگاه عالی خود این موضوع را مطرح کردند.

فرماندار صحنه، به نقش مهم اعضای شوراهای اسلامی در رفع مشکلات مردم و توسعه و آبادانی شهرها و روستاهای این شهرستان تاکید کرد و با قدردانی از زحمات آنان اظهار داشت: برای تحقق بیشتر این هدف مهم، نیازمند تقویت بیش از پیش ساختار شوراهای اسلامی و همکاری آنان هستیم.

وی اظهار کرد: تشکیل شوراهای اسلامی شهر و روستا باعث بالا رفتن ظرفیت های بالقوه در جامعه شده و زمینه بهره گیری از ظرفیت همه اقشار جامعه برای پیشبرد اهداف انقلاب بیش از پیش فراهم شده است.

عباس آبادی گفت: نظارت همگانی و مستمر مردم بر حاکمیت که از آن به عنوان نظارت اجتماعی نیز یاد می شود از مهمترین کارهایی است که توسط شوراهای اسلامی در حال انجام است.

در ادامه این همایش تعدای از اعضای شوراهای اسلامی شهر صحنه و میانراهان و برخی روستاهای این شهرستان به بیان دیدگاه ها و مشکلات حوزه خود پرداختند.

همچنین در پایان این همایش با اهدا لوح سپاس و هدایایی از 15 نفر از شوراهای اسلامی شهر و روستای شهرستان صحنه تجلیل به عمل آمد.

7454/567

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا