گوناگون

شکست تیم شهرداری اردبیل با ارائه بازی زیبا/ تماشاگران سنگ تمام گذاشتند

به گزارش خبرنگار مهر، در این بازی که بعد از ظهر جمعه و با حضور تماشاگران پرتعداد و پرشور اردبیلی در ورزشگاه تختی برگزار می شد، تیم شهرداری بازی برده یک بر صفر را در نهایت با نتیجه سه بر دو عوض کرد تا در اولین بازی خانگی خود در لیگ دسته یک ناکام باشد.

تیم شهرداری که با انگیزه های بالایی به این بازی آمده بود بازی را از همان ابتدا هجومی آغاز کرد و در همان هفت دقیقه اول سه فرصت مناسب را از دست داد، بازیکنان گیتی پسند که بسیاری از آنها تجربه لیگ برتری و لیگ یکی را یدک می کشیدند در این دقایق کاملا از بازی هجومی  شهرداری غافلگیر شده بودند.

حملات این تیم که با برنامه نشان می داد، ادامه داد تا اینکه در دقیقه 12 شهرداری مزد بازی خوب را با گل موسی شهبازی گرفت. این بازیکن توپ ارسالی از سمت راست را پس از چند رفت و برگشت و با شوت زیبا وارد دروازه میهمان کرد.

پس از گل بازی به تعادل کشید، اما بازیکنان شهرداری همچنان با انگیزه و رو به جلو کار می کردند. تیم گیتی پسند نیز که کم کم به دروازه شهرداری نزدیک شده بود چند موقعیت نصفه نیمه را از دست داد، از جمله در دقیقه 21 که ضربه کاشته این تیم به شکل خطرناکی از کنار دروازه شهرداری به اوت رفت.

IMG 0090

بازی متعادل دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 29 بازیکنان گیتی پسند از غافلگیری خط دفاع شهرداری نهایت استفاده را بردند و توپ ارسالی از جناح چپ شهرداری را با شوت روپا وارد دروازه میزبان خود کردند. مهدی موذن زننده این گل بود.

با به ثمر رسیدن این گل خط دفاعی تیم شهرداری متزلزل شد و در چند نوبت با اشتباهات فردی و در کمتر از 11 دقیقه دو گل دیگر را دریافت کردند. گل دوم گیتی پسند سه دقیقه پس از گل دوم و در یک حرکت از عمق دفاع توسط حمید کاظمی به ثمر رسید. جایی که چند بازیکن خط دفاع شهرداری توپ را نتوانستند دفع کنند تا براحتی دروازه خود باز شده ببینند.

شاگردان دینور زاده که نمی خواستند بازی برده را با شکست عوض کنند حملات پر دامنه ای را تدارک دیدند اما در یک غفلت و در حالی که انتظار نمی رفت گل سوم را نیز پذیرا شدند. سجاد اژدر بازیکن کناری گیتی پسند براحتی و بدون دخالت مدافع شهرداری توپ را بیش از 30 متر حمل کرد و گل سوم تیم خود را به ثمر رساند.

نیمه اول این بازی با نتیجه سه بر یک به سود گیتی پسند به پایان رسید، با آغاز نیمه دوم تیم شهرداری دست به یک تغییر زد و مدافع کناری خود رمضان زاده را از بازی بیرون کشید و علی سلیمانی را وارد بازی کرد.

از ابتدای این نیمه شهرداری اردبیل باز هم بازی زیبا و هجومی را در دستور کار قرار داد و موقعیت های بیشماری را از دست داد، در دقیقه 62 شهرداری علیرضا قاسمی را برای هجومی تر شدن تیم بجای ابراهیم کوه افکن وارد بازی کرد، این تعویض طلایی دینورزاده سرمربی شهرداری نتیجه داد و پنج دقیقه بعد گل دوم این تیم با بازی تیمی بسیار زیبا توسط مصطفی کریمی زده شد.

شهرداری که نم یخواست در خانه مغلوب تیم اصفهانی شود همچنان پرتعداد و خطرناک حمله می کرد، چنانچه در این نیمه توپ دوبار به تیر افقی و عمودی دروازه تیم گیتی پسند خود را همچنان شانس با بازیکنان شهرداری یار نباشد.

در دقایق پایانی نیز دو ضربه کاشته پشت محوطه جریمه گیتی نصیب بازیکنان شهرداری شد که توسط سلیمانی و شهبازی از دست رفت تا در در بازی ای که تیم شهرداری زیبا و تماشاگر پسند بازی می کرد و به هیچ عنوان استحقاق شکست نداش، مفلوب گیتی پسند شود.

با این برد شهرداری اردبیل همچنان سه امتیازی باقی ماند و گیتی پسند نیز شش امتیازی شد، تیم شهرداری اردبیل در بازی اول یزد لوله را در خانه خود با دو گل شکست داده بود.

در این بازی تیم شهرداری اردبیل با ترکیب وحید کارگر، موسی شهبازی، مصطفی کریمی، ابراهیم کوه افکن، روح الله نعمتی، حسن شوشتری، رضا مقدمی، مهدی رمضان زاده، مهدی محمدپور، نصرت غنی زاده و فرهاد نوری وارد زمین شد و در ادامه علی سیلمانی، عباس کندل و علیرضا قاسمی را بکار گرفت.

IMG 0063

حمید عرفانی، مرتضی عزیز محمدی، مهدی نصیری، محمد صمصالی، مهدی محمدی، محمد امینی، مهدی موذن، سجاد اژدر، مهران امیری، ایمان شیرازی و حمید کاظمی نیز بازیکنان تیم گیتی پسند در این بازی بودند. مهران قاسمی، امیر قاسمی نژاد و ایمان کیانی نیز تعویضی های تیم گیتی پسند بودند.

همچنین در این بازی پر افت و خیز مهدی محمدپور، نصرت غنی زاده و فرهاد نوری از تیم شهرداری و حمید کاظمی و یکی دیگر بازیکنان گیتی پسند از داور کارت زرد دریافت کردند.

قضاوت این دیدار نیز به عهده کمیل غلامی، سخاوت سلیمان نژاد و عسگر محمدی به عنوان داور وسط و کنار و عبدالحسین باستان نیز داور چهارم این دیدار بود. رامین عرفانیان ناظر و حسین راز افشا نیز نماینده فدراسیون برای این دیدار بودند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا