گوناگون

صعود بروکلين و سن آنتونيو به نيمه نهايي

تيم‌هاي بسکتبال بروکلين نتس و سان آنتونيو اسپرز با پيروزي در ديدار هفتم پلي آف به نيمه نهايي کنفرانس‌هاي شرق و غرب ليگ بسکتبال حرفه‌اي آمريکا راه پيدا کردند.

به نقل از تسنيم، در سالن ATT شهر سان آنتونيو تيم ميزبان با درخشش گارد رأس فرانسوي خود، توني پارکر، موفق به شکست 119 بر 96 دالاس موريکس شد. پارکر در اين بازي 32 امتياز، 4 ريباند و 4 پاس گل در حاليکه درک نوويتسکي، بازيکن آلماني دالاس براي تيمش 22 امتياز و 9 ريباند به دست آورد.

توني پارکر بعد از صعود تيمش به نيمه نهايي کنفرانس غرب گفت: من فقط مي‌دانستم براي اينکه بتوانيم دالاس را شکست دهيم بايد خيلي پرتلاش باشم. بازي خوب دالاس مرا تحريک کرد که امتيازات بيشتري کسب کنم.

تورنتو رپتورز در سالن اختصاصي خود، اير کانادا با نتيجه 103 بر 104 مغلوب بروکلين تس شد تا اين تيم نيويورکي راهي نيمه نهايي کنفرانس شرق شود. امير جانسون در اين بازي 20 امتياز، 10 ريباند و يک پاس گل براي تورنتو و جو جانسون 26 امتياز، 4 ريباند و 4 پاس پاس گل براي بروکلين کسب کردند. بعضي از ميهمانان ويژه اين بازي به خاطر برگزاري مسابقه دو ماراتن در تورنتو نتوانستند با وسيله نقليه شخصي به سالن بيايند و به اجبار از مترو استفاده کردند.

در مرحله نيمه نهايي اين رقابت‌ها و در کنفرانس غرب، لس آنجلس کليپرز با اوکلاهماسيتي تاندر ديدار مي‌کند و سان آنتونيو اسپرز به مصاف پورتلند تريل بليزرز مي‌رود. در کنفرانس شرق نيز بروکلين نتس و ميامي هيت با هم بازي مي‌کنند و اينديانا پيسرز هم رو در روي واشنگتن ويزاردز قرار مي‌گيرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا