گوناگون

طرح های تولیدی نیمه کاره خراسان شمالی 890 میلیارد ریال اعتبار دارد

81169003 5704337

ˈمجتبی نجفیˈ روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری جمهوری اسلامی اظهار کرد: طبق توافق با بانک های عامل، سرمایه گذاران طرح های تولیدی برای دریافت این تسهیلات در اولویت قرار دارند.

وی اضافه کرد: علاوه بر آن واحدهای تولیدی اشتغالزا که با مشکل کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش مواجهند نیز می توانند از این تسهیلات با معرفی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بهره مند شوند.

به گفته وی اعتبار ابلاغی 890 میلیارد ریالی مربوط به سه ماهه اول سال جاری است و در صورت به اتمام رسیدن این اعتبار، تسهیلات اعتباری دیگری نیز در اختیار تولیدکنندگان قرار داده می شود.

رییس اداره اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی گفت: سرمایه گذاران طرح های تولیدی نیازمند می توانند برای دریافت تسهیلات به این اداره کل مراجعه و با تکمیل پرونده به بانک عامل معرفی شوند.

نجفی اضافه کرد: براساس شیوه نامه جدید شورای عالی اشتغال تمام تسهیلات بنگاه های زودبازده و اشتغالزا مربوط به سنوات قبل که برای پرداخت در تعهد بانک ها بوده، با ابلاغ این تسهیلات لغو شده است.

به گفته وی تاکنون حدود 10 طرح در استان برای دریافت تسهیلات ابلاغی به اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مراجعه کرده اند.

در استان خراسان شمالی 410 طرح تولیدی و صنعتی پروانه بهره برداری دریافت کرده است که 35 طرح به دلیل مشکلات مالی غیرفعالند.

همچنین بیش از 70 طرح تولیدی و صنعتی نیمه کاره در استان خراسان شمالی وجود دارد که مجریان آن می توانند از این تسهیلات استفاده کنند.

حجم سرمایه گذاری طرح های تولیدی و صنعتی استان خراسان شمالی 13 هزار میلیارد ریال برآورد شده که 12 هزار نفر در این واحدها اشتغال دارند. ک/3

2712/626

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا