گوناگون

عدم تکمیل استادیوم بجنورد، پروژه را دچار فرسایش می‌کند

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: در صورت عدم تکمیل عملیات ساخت استادیوم 15 هزار نفری مرکز استان، از شش ماه آینده فرسایش این مجموعه آغاز خواهد شد.‌

امین رشید لمیر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران‌(ایسنا)، منطقه خراسان شمالی، اظهار کرد: باید با تامین اعتبار در بخش کلان، پروژه استادیوم 15 هزار نفری بجنورد تکمیل و به بهره برداری برسد.

وی با اشاره به لزوم وجود نگاه خاص به تکمیل پروژه استادیوم 15 هزار نفری بجنورد و پیست تارتان این مجموعه، افزود: تکمیل سکوهای این ورزشگاه 20 میلیارد ریال و موضوع مسقف کردن آن نیز نیازمند 10 میلیارد ریال اعتبار است.

رشید لمیر با بیان این که برای فضاسازی و مسائل امنیتی، راه و تامین زیر‌ساخت‌های اولیه نیز باید اعتبار دیگری به این پروژه اختصاص یابد، ادامه داد: استادیوم 15 هزار نفری بجنورد برای تکمیل نیازمند تزریق اعتبار قابل توجه‌ای است و در صورت عدم تامین این بودجه و تکمیل پروژه، بحث فرسایشی آن از شش ماه آینده آغاز شود.

وی عنوان کرد: اگر امکان برگشت در این پروژه وجود داشت، به احتمال فراوان پیشنهادهای دیگری برای ساخت این مجموعه داده می‌شد.

رشید لمیر خاطرنشان کرد: در حال حاضر فوتبال استان در لیگ دسته دو است اما مکانی برای تمرین ندارد و مجبوریم با پیمانکار این پروژه برای بازی و تمرین این تیم هر دو هفته یک بار رایزنی کنیم.

به گزارش ایسنا، احداث استادیوم 15 هزار نفری بجنورد از مصوبات سفر اول هیات دولت به استان است و عملیات اجرایی این پروژه از سال 86 آغاز و مدت زمان تکمیل آن 30 ماه در نظر گرفته شده بود که با وجود مشکلات مالی با تاخیر فراوان در حال اجرا‌ست.

‌انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا