گوناگون

عرضه زولبیا و بامیه بصورت فله ای و روباز ممنوع است

81221286 5795671

به گزارش دوشنبه ایرنا شکراله محسنی با اشاره به آغاز طرح تشدید کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی، ویژه ماه مبارک رمضان در رودان، از برخورد جدی، قاطع و قانونی با عرضه کنندگان مواد غذایی و آشامیدنی غیر بهداشتی در این شهرستان خبر داد.

وی ادامه داد: طرح تشدید کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی همزمان با ماه مبارک رمضان در این شهرستان آغاز شده و بازرسان و کارشناسان واحد بهداشت محیط روزانه و بصورت ویژه بر اماکن تهیه و توزیع موادغذایی نظارت دارند.

محسنی در ادامه با اشاره به استقبال گسترده مردم از غذاهایی نظیر آش و حلیم در ماه مبارک رمضان؛ از شهروندان خواست از خریداری این غذاها در ظروف پلاستیکی خودداری کنند و برای خریداری این غذاهای پر طرفدار در ماه ضیافت الهی، از ظروف یکبار مصرف با پایه گیاهی و یا ظروف خانگی استفاده نمایند.

وی با تاکید بر نقش و اهمیت بازدید و نظارت مستمر بر مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در جهت ارتقای سطح سلامت جامعه، خواستار همکاری فروشندگان با تیم های بازرسی واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان در این شهرستان شد.

محسنی در پایان با اشاره به نقش، اهمیت و مشارکت مردم در بهبود و ارتقای سلامت در جامعه، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه مشکل و تخلف بهداشتی در مراکز تهیه، توزیع و عرضه مواد غذایی، با تماس با شماره تلفن های 4223116-0766 و 7626202- 0933 مراتب را به واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان رودان اطلاع دهند.

طرح کنترل و نظارت بر مراکز تهیه و عرضه مواد غذایی، اماکن عمومی و تفریحی بمنظور حفظ سلامت شهروندان و روزه داران و ارتقای سطح سلامت مواد غذایی و اماکن عمومی در شهرستان رودان همزمان با ماه مبارک رمضان آغاز و تا عید سعید فطر ادامه دارد.

شهرستان رودان با سه هزار و 44 کیلو مترمربع مساحت در فاصله 90 کیلومتری بندرعباس قرار دارد؛ براساس آمار سال 1390 جمعیت این شهرستان 118 هزار و 547 نفر اعلام شده است. ک/3

7196/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا