Mihanpostاجتماعیپیشنهاد سردبیر

عشق اینترنتی مرد هلندی را ۱۰ روز در فرودگاه چین سرگردان کرد + عکس

عشق اینترنتی مت کریک باعث شد که وی به کشور چین پرواز کند و ۱۰ روز را در فرودگاه این کشور برای ملاقات با دوست دختر اینترنتی خود انتظاری بیهوده بکشد. موضوعی که شاید برای خیلی ها اتفاق افتاده باشد اما این موضوع از شانس بد و یا از خوش شانسی کریک رسانه ای شده است. بنابراین اگر شما از کسانی هستید که به عشق های اینترنتی امیدوار هستند پس بهتر است این مطلب را مطالعه نفرمایید چون پایان خوشی دارد. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

مت کریک هلندی از طریق اینترنت با یک دختر در چین دوست می شود و ادامه این دوستی اینترنتی باعث می شود تا مت عاشق او شود. در این میان بعد از دو ماه مکالمه و چت اینترنتی مت تصمیم می گیرد که دوست دختر اینترنتی خود را حضوری ملاقات کند، چرا که وی رویای زندگی واقعی با دوست چینی اش را در سر می پروراند.

بنابراین این مرد هلندی که ۳ هزار مایل پرواز را برای ملاقات با عشق اینترنتی خود به جان خریده بود و فرودگاه کشورش را به مقصد فرودگاه بین المللی چین ترک کرده بود. در عین ناباوری و در حالی که این موضوع را به معشوقه اینترنتی خود – ژانگ – نیز گفته بود مدت ۱۰ روز را بیهوده در فرودگاه چین منتظر ماند تا ژانگ، دوست دختر خود را ملاقات کند اما این ملاقات عاشقانه  هرگز برای این دو نفر انجام نشد؟!

در این اوضاء و احوال که مت مشتاقانه منتظر دید معشوقه اینترنتی خود بود. به دلیل اشتیاق ،استرس و ناامیدی دچار ضعف بدنی شد و به همین دلیل کارکنان فرودگاه چین وی را به بیمارستانی در  در نزدیکی فرودگاه منتقل کردند.

نکته جالب این داستان غم انگیز این بوده است که ژانگ عشق اینترنتی کریک سفر دوست پسر اینترنتی خود را جدی نمی گیرد و تلفن همراهش را به خاطر یک عمل جراحی طی این ۱۰ روز خاموش می کند.

اما وقتی خبر ملاقات ناموفق مت رسانه ای می شود این دختر چینی به خبرنگاران محلی می گوید:

رابطه ی ما در مدت آشناییمان کاملا عاشقانه بوده اگر چه مت کمی سنگ دل به نظر می رسید اما کریک قبل از سفرش به چین یک عکس از بلیط خودش را برای من فرستاد اما من فکر نمی کردم که موضوع آمدنش به چین چندان جدی باشد و فکر می کردم این موضوع شوخی بیش نیست و بعد از آن هم عمل جراحی من باعث شد تا ارتباطم با مت قطع شود که البته این پایان رابطه ما نخواهد بود و ما تصمیم گرفته ایم که که بعد از ریکاوری روحی هر دومان دوباره برای دیدار با هم برنامه ریزی کنیم.

در پی این داستان غم انگیز در حالی که مت کریک حال و روز روحی و جسمی خوبی نداشت مجرد به نترلند برگشت تا درسی باشد برای کسانی که این روزها به عشق های اینترنتی سخت دل بسته اند.

با هم در میهن پست تصاویری دیدنی از حضورت مت کریک و انتظار ناموفق ۱۰ روزه اش را در فرودگاه بین المللی چین برای ملاقات با معشوقه اینترنتی اش را تماشا می کنیم.

منبع : metro

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا