Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

گلکسی نوت ۷ محصول جدید کمپانی سامسونگ در راه بازار + عکس

گلکسی نوت ۷ محصول جدید کمپانی سامسونگ در حالی در مراسم Unpacked برای علاقه مندانش معرفی شد که قرار است این گوشی هوشمند  ۲۹ مرداد ماه سال جاری راهی بازارهای جهانی شود. اگر چه پیش فروش آن هم آغاز شده است اما باید منتظر ماند که آیا گوشی گلکسی نوت ۷ با قیمت ۷۷۰ دلاریش می تواند با استقبال طرفدارانش مواجه شود یا خیر. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

گلکسی نوت ۷ یا همان پرچم‌دار جدید کمپانی سامسونگ قرار است که در کشورهای آمریکا و چین با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ و در سایر کشورها با تراشه‌ی هشت هسته‌ای اگزینوس ۸۸۹۰ راهی بازار می‌شود.

بنابراین احتمال می‌رفت که این گوشی شش گیگابایت رم داشته باشد ولی بعد از معرفی مشخص شد که ۴ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد که البته این تلفن همراه هوشمند از کارت حافظه هم پشتیبانی می‌کند و می‌توان میزان حافظه‌ی داخلی آن را افزایش داد. سامسونگ به این موضوع اشاره کرد که گوشی جدیدش در مقایسه با نوت ۵ نزدیک به ۲٫۲ میلی‌متر باریک‌تر است.

از دیگر ویژگی‌های گلکسی نوت ۷ می‌توان به قابلیت ضد آب بودن آن اشاره کرد که این گوشی هوشمند جدید نیز همانند گلکسی S7 و گلکسی S7 اج با داشتن استاندارد IP68 در برابر نفوذ آب و گرد و خاک مقاوم است.

این در حالی است که در قسمت دوربین گلکسی نوت ۷ شرکت سامسونگ از ساختار دوربین گلکسی S7 روی این گوشی استفاده کرده است. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 که با فناوری Dual Pixel ساخته شده و می‌تواند در نور کم تصاویر با کیفیتی ثبت کند. دوربین جلوی این گوشی هم ۵ مگاپیکسلی است.

اگر شما دنبال کننده اخبار این گوشی تا روز معرفی بوده اید حتما می دانید که این گوشی از سنسور تشخیص عنبیه چشم هم بهره می‌برد. سنسوری که به وسیله‌ی آن می‌توان فیلترهای امنیتی بیشتری روی گوشی قرار داد. این سنسور با سرعت بالایی عنبیه‌ی چشم کاربران را اسکن می‌کند و اجازه‌ی ورود آن‌ها به گوشی را می‌دهد. سامسونگ می‌گوید که این سنسور دقیق تر از سنسور تشخیص اثر انگشت کار می‌کند و سرعت آن هم بیشتر است. البته این ویژگی قبلا در گوشی لومیا ۹۵۰ شرکت مایکروسافت هم وجود داشت. با این سنسور می‌توانید امکان دسترسی به عکس‌ها، ویدیوها و برخی از اپلیکیشن‌ها را محدود کنید تا فقط خودتان به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

البته از دیگر تفاوت‌های این گوشی در مقایسه با مدل‌های قبلی سری نوت می‌توان به صفحه نمایش خمیده‌ی آن اشاره کرد. گلکسی نوت ۷ تنها یک مدل با صفحه نمایش خمیده دارد. صفحه نمایش ۵٫۷ اینچی آن همانند گلکسی S7 اج است و از کیفیت ۱۴۴۰p پشتیبانی می‌کند.

گوشی‌های نوت به واسطه‌ی قلم مخصوصی که دارند معروف هستند. براساس اطلاعات منتشر شده، با قلم گلکسی نوت ۷ می‌توان در زیر آب هم کار کرد. پس با این حساب با گوشی ضد آب خودتان می‌توانید هر کاری که در خارج از آب انجام می‌دادید را در داخل آب هم انجام دهید. از دیگر قابلیت‌های این قلم می‌توان به احساسیت بیشتر آن نسبت به فشار اشاره کرد. همچنین نرم‌افزارهای بهتری برای آن طراحی شده که از بین آن‌ها می‌توان به اپلیکیشنی برای ترجمه‌ی متن‌‌های مختلف اشاره کرد. یک برنامه دیگر هم برای نوت طراحی شده که به وسیله‌ی آن می‌توانید از هر ویدیویی عکس‌های GIF‌ درست کنید.

این گوشی در رنگ‌های مشکی، نقره‌ای و آبی و طلایی عرضه می‌شود. سامسونگ به افرادی که گوشی گلکسی نوت ۷ خریداری می‌کنند یک کارت حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی یا ساعت هوشمند Gear Fit 2 را رایگان می‌دهد.

با هم در میهن پست تصاویری از گوشی هوشمند گلکسی نوت ۷ محصول جدید کمپانی سامسونگ را تماشا می کنیم.

منبع : techinsider

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا