Mihanpostپیشنهاد سردبیردانلودهوا فضا

ارائه بازی مریخ‌نورد کنجکاوی توسط ناسا + دانلود

بازی مریخ‌نورد کنجکاوی با کمک آزمایشگاه جت ناسا و همچنین  کمپانی تولید و پخش بازی GAMEE طراحی شده است . این بازی با نام Mars Rover به معنای کاوشگر مریخ منتشر شده و برای علاقمندان به سفر های فضایی بسیار هیجان انگیز خواهد بود . برای مشاهده تصاویر و توضیحات بیشتر در ادامه با میهن پست همراه باشید .

حدود چهار سال از حضور کاوشگر کنجکاوی در روی سطح مریخ می گذرد این کاوشگر در این چند سال تنها ۱۳٫۵ کیلومتر روی سطح این سیاره حرکت داشته اما بیش از ۱۲۸ هزار عکس را از مریخ به زمین ارسال کرده است .

کمپانی تولید و پخش بازی GAMEE هم با کمک آزمایشگاه جت ناسا برای اولین بار یک نمونه بازی از این کاوشگر طراحی کرده اند . داستان بازی به این شکل است که شما مسئولیت کنترل و حرکت  دادن یک کاوشگر تمام  الکترونیکی را بر روی سطوح  پر از خاک و سنگ مریخ بر عهده دارید . جستجو برای پیدا کردن آب‌ های زیرزمینی هدف اصلی در این بازی است.  اما در عین حال باید مراقب شکستن چرخ های کاوشگر خود باشید . جالب است بدانید مریخ‌نورد بعدی که ناسا در حال کار روی آن است دقیقا همین هدف را داشته و با حسگر های قدرتمند به دنبال پیدا کردن آب روی این سیاره خواهد رفت.سرعت حرکت مریخ نورد کنجکاوی در حالت واقعی بسیار پایین است اما سرعت این کاوشگر در بازی طوری طراحی شده که کمی بیشتر هیجان داشته باشد .

کنجکاوی پیچیده‌ ترین کاوشگری است که  ناسا به سیاره مریخ فرستاده است. این خودروی شش چرخ ، که ۲٫۹ متر طول و ارتفاعی به اندازه قد یک انسان معمولی و ۹۰۰ کیلوگرم وزن دارد، می‌تواند بر روی سطح سیاره حرکت کند و از موانعی تا ارتفاع ۷۵ سانتیمتر بالا رود.کنجکاوی دارای یک باتری پلوتونیوم است که به آن اجازه می‌دهد تا بیش از ده سال به حرکت ادامه دهد؛ که برای بازدید از همه کفِ دهانه و حتی صعود به قله کوه شارپ در مریخ زمانی کافی است.این وسیله که مجهز به انواع تجهیزات علمی است، می‌تواند از خاک نمونه برداری کند و سنگ‌ها را سوراخ کند. یک بازوی روباتیک، نمونه‌ها را برای آنالیز ترکیب شیمیایی به آزمایشگاه درون وسیله منتقل می‌کند.

با هم در میهن پست تصاویری از بازی مریخ‌نورد کنجکاوی را تماشا می کنیم.

دانلود برای آیفون

دانلود برای اندروید

دانلود برای کامپیوتر

 

منبع : nasa

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا