Mihanpostپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلت

کارایی اسکنر چشم در گوشی جدید گلکسی نوت ۷ را بشناسید ؟

کارایی اسکنر چشم در گوشی جدید گلکسی نوت ۷ را می توان یکی از قابلیت های خاص و حتی کاربردی محصول تازه معرفی شده کمپانی سامسونگ باشد که این روزها مورد توجه خاص دوستداران برند سامسونگ قرار گرفته است تا از این به بعد کاربران موبایل نیز با نسل جدید فناوری‌های موبایلی اسکنر چشم آشنا شوند. در اامه با میهن پست همراه شوید.

 اسکنر چشم در گوشی جدید گلکسی نوت ۷ و یا بهتر بگوییم (فبلت Galaxy Note 7) یک قابلیت ویژه است که آن را از همه مدل های گوشی های هوشمند موجود در بازار جهانی متمایز می‌کند چرا که از این حسگر چشم علاوه بر ۳ کاربرد خاص می توان از آن برای باز کردن قفل گوشی نیز استفاده کرد.

فقل پوشه ها با اسکنر چشمی گلکسی نوت ۷ : این قابلیت Secure Folder نام دارد. که در این میان کابران می توانند تمام اطلاعات مهمی که قرار است دیگران به آن ها دسترسی نداشته باشند را با اسکنر چشمی نوت ۷ قفل کرد که این قفل می‌تواند از طریق اسکنر چشم باز شود تا هیچ فرد دیگری به اطلاعات شما دسترسی نداشته باشد. اطلاعات مهم می‌تواند شامل نوشتار، عکس، ‌ویدیو، یادداشت، شماره تلفن‌ها، اپلیکیشن‌ها و … شود.

باز کردن قفل گوشی با اسکنر چشمی گلکسی نوت ۷ :  کاربران گوشی هوشمند نوت ۷ می توانند برای قفل این گوشی از فناوری اسکنر چشمی به جای اثر انگشت یا رمز عبور بهره بگیرند که در این میان بررسی‌ها نشان داده است که اسکنر عنبیه چشم در Galaxy Note 7 حتی در مکان‌های تاریک هم به خوبی کار می‌کند و اگر کاربران در چنین مکان‌هایی عینک زده باشند هم این فناوری کار خود را به درستی انجام می دهد.

حسگر هوشمند مربوط به سرویسی با نام Samsung Pass : کمپانی سامسونگ توضیح داد که این سرویس به توسعه‌دهندگان فناوری امکان می‌دهد تا قابلیت‌های شناسایی بیومتریک را با اپلیکیشن‌ها ادغام کنند و بر این اساس شما به زودی می‌توانید با اسکنر چشم در سیستم‌های پرداخت الکترونیکی PayPal، eBay، یا خدمات بانکداری موبایلی وارد شوید.

ورود به حساب کاربری در سایت های اینترنتی : گر شما یکی از کاربران سامسونگ باشید با این قابلیت آشنایی دارید که برای ثبت‌نام کردن در یک سایت اینترنتی و ورود به محیط شخصی در آن، از اثر انگشت استفاده کنید. ولی سومین قابلیت حسگر چشم در Galaxy Note 7 می‌تواند این کار را برای شما انجام دهد. در این گوشی هوشمند بزرگ شما می‌توانید از طریق چشمان خود وارد حساب کاربری در یک سایت اینترنتی شوید تا نیازی به وارد کردن شناسه کاربری یا رمز عبور نداشته باشید.

با هم تصاویری دیدنی و زیبا از گوشی هوشمند گلکسی نوت ۷ ، محصول تازه معرفی شده کمپانی سامسونگ را در میهن پست تماشا می کنیم.

منبع: samsung

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا