گوناگون

عضوهایی که این روزها آرام و قرار ندارند…

81241037 5829210

این روزها که در هیاهوی تبلیغات و نشانی غلط رسانه های بیگانه، کودکان و زنان بی گناه غزه آماج حملات و کشتار مظلومانه صهیونیست ها قرار می گیرند، آیا وجدانی بیدار نمی شود که این همه بی رحمی و خون خواری را محکوم کند؟

چرا سکوت مجامع بین المللی و در کمال خونسردی و بی توجهی برخورد با این همه کشتار و ویرانی قلب های اعضای جامعه جهانی و مدعیان دروغین حقوق بشر را به درد نمی آورد؟ مگر بر سر در مقر سازمان ملل متحد در نیویورک شعر پر مغز «بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند، چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار» نقش نبسته است؟

چرا حالا بیانیه صادر نمی کنند؟ چرا اکنون «احمد شهید» ها برای جنایت ها، کشتار، قتل عام کودکان بی دفاع فلسطینی و «جنایت علیه بشریت» و «نسل کشی» مسلمانان فلسطینی بیانیه صادر نمی کنند؟

این همه سکوت و بی توجهی کشورهای غربی که خود را مهد مردمسالاری می دانند، آیا غیر از این است که بیانگر لابی قوی صهیونیست ها و با چراغ سبز و همراهی ابرقدرت ها به هدف کشتار ملت فلسطین و زنان و کودکان آنان انجام می گیرد.

به راستی دیدن کودکی در حال بازی و شادی که چند لحظه بعد در خون می غلطد و عروسک به دست از زیر آوار جنایت صهیونیست ها بیرون کشیده می شود، چگونه قابل سکوت و تحمل است؟

چرا مجامع بین المللی این تصاویر را نمی بیند؟ چرا چشم های خود را به روی حقایق می بندد و با بی خیالی تمام به دیگر امور کم اهمیت می پردازند؟

اگر فلسطین سرزمین موعود است، اگر مردمانش مسلمان و بالاتر از همه انسانند چرا فریادرسی نیست تا در مقابل این هجوم وحشیانه و ددمنشانه دم باز کند و به پا برخیزد؟

این روزها دل های بسیاری از شهروندان مسلمان ایرانی و غیر مسلمان سراسر جهان از دیدن تصاویر این فجایع به درد آمده و همگی سعی دارند به نحوی اعتراض خود را به گوش مجامع بین المللی و جهانی برسانند تا از این خواب گران غفلت در حق بشریت بیدار شوند.

در این روزهای ماه مبارک رمضان که همه روزه دار و مهمان خوان کریم الهی اند، با هم دعا کنیم تا ریشه ظلم و کشتار و استبداد برچیده شود و با حضور پرشور در راهپیمایی روز قدس به جهانیان اعلام کنیم که قتل و کشتار و خونریزی و ویرانی مردمان بی دفاع فلسطین محکوم است.

وعده ما جمعه آینده، آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز قدس که به فرموده بنیانگذار انقلاب اسلامی روزی نمادین در جهان برای حمایت از این مردم مظلوم و بی دفاع است. ک/4

7177/565

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا