گوناگون

عضو شورای شیراز: فراری دادن سرمایه گذار، نتیجه ای جز اتلاف منافع شهر ندارد

81229544 5809703

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد رضا هاجری، شامگاه دوشنبه در پنجاه و سومین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز افزود: چنانچه قاطعانه با جوسازان و غوغاسالاران پرمدعا برخورد نشود، هیچکس حاضر نخواهد بود که شیراز را برای سرمایه گذاری انتخاب کند.

وی ادامه داد: سرمایه گذاری امنیت و آرامش می خواهد و چنانچه شرایط تیره و تار فعلی که توسط عده ای انگشت شمار ایجاد شده ادامه یابد، شهر همچنان باید در رکود و بیکاری بسوزد و بسازد.

هاجری، در بخش دیگری از سخنان خود، خطر ترویج استفاده از قلیان در بین جوانان را یادآور شد و گفت: امروز احساس می شود بیش از هر زمانی به احیای فتوای تحریم توتون و تنباکوی میرزای شیرازی نیاز داریم.

عضو شورای شهر شیراز افزود: قلیان بلای جان جوانان شده، در بوستان ها به جای اکسیژن پاک، دود قلیان تنفس را مشکل می سازد و به بهانه حفظ میراث فرهنگی، قلیان را به جان سلامت مردم انداخته ایم.

وی اضافه کرد: در کنار قلیان، حیوان گردانی در بوستانها رو به فزونی گرفته و سبک زندگی اسلامی سالم را مورد تعرض قرار داده است که لازم است دستگاه قضایی، نیروی انتظامی، شهرداری، میراث فرهنگی و تمامی متولیان مربوط در این زمینه اقدام عاجل انجام دهند.

هاجری، در خصوص وضیعت کانون های فرهنگ و هنری مساجد شهر هم گفت: در فصل تابستان و تعطیلی مدارس، صدها کانون فرهنگی، هنری و ورزشی مساجد شهر با جذب جوانان و نوجوانان برنامه های متنوعی برای پر کردن اوقات فراغت آنها دارند اما از حداقل امکانات هم بی بهره هستند.

او اظهار کرد: لازم است مراکز فرهنگی – ورزشی شهرداری با سرویس دهی ارزان قیمت به کانون های فرهنگی مساجد آنها را در اجرای برنامه یاری نمایند و سازمانها و ادارات با در اختیار قرار دادن استخرهای روباز و سرپوشیده خود، کانونهای فرهنگی مساجد را یاری رسانند.ک/2

678/ 667

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا