گوناگون

مدیرکل حمل و نقل کرمان: معضل جابجایی بدون مجوز باید برطرف شود

81229541 5809698

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه های استان کرمان، ˈمسعود جمیلی کرمانیˈ در نشست مشترک پلیس راه و مسوولان حمل و نقل جاده ای استان افزود: طبق اعلام انجمن های صنفی بخش حمل و نقل جاده ای استان، بخشی از جابجایی مسافر و حمل کالای استان بدون دریافت صورت وضعیت مسافری و بارنامه تمبردار دولتی انجام می شود.

وی بیان کرد: گاهی بخشی از حمل و نقل کالای استان نیز با بارنامه های جعلی صورت می گیرد که علاوه بر تضعیع حقوق دولت، مشکلات متعددی را به دنبال دارد.

وی گفت: امیدواریم با همکاری فرماندهی پلیس راه استان و ایجاد گشت های مشترک اینگونه معضلات بسرعت برطرف شوند.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های کرمان اظهار کرد: با اعلام انجمن صنفی شرکت ها و موسسات مسافربری استان کرمان، با توجه به راه اندازی پایانه جدید مسافربری کرمان، هنوز تعداد قابل توجهی از مسافران خارج از پایانه مسافربری سوار اتوبوس می شوند که این امر نیز مشکلات متعددی را برای شرکت های مسافربری، رانندگان و مسافران به دنبال دارد.

به گفته وی در نشست مشترک مسوولان این اداره کل و تشکل های صنفی بخش حمل و نقل با فرماندهی پلیس راه استان کرمان، عدم خدمات دهی و ممانعت از تردد کامیون های غیر استاندارد، جلوگیری از حمل اضافه تناژ بیش از استاندارد ناوگان باربری، جلوگیری از تردد ناوگان باربری و مسافربری فاقد کارت هوشمند نیز به تصویب رسیده است.

فرمانده پلیس راه استان کرمان نیز گفت: انتظار پلیس راه از رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی به عنوان رانندگان حرفه ای در رعایت مقررات رانندگی خیلی بیشتر از سایر رانندگان است.

سرهنگ ˈاحمد حجت آبادیˈ افزود: در سه سال گذشته بصورت متوالی کمترین تلفات جاده ای را در بخش حمل و نقل ناوگان عمومی جاده ای داشته ایم که نشان دهنده اجرای سیاست های صحیح همه دستگاه های ذیربط در این خصوص بوده است.ک/1

7440/8154

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا