گوناگون

علیزاده طلایی شد، نجاتی و ناصرپور برنز گرفتند

به گزارش خبرگزاري مهر، رقابتهای پنج وزن دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان امروز (چهارشنبه) در شهر هومنه اسلواکی برگزار شد كه در وزن 76 کیلوگرم آرمان علیزاده عبدولی در دور اول با نتیجه 8 بر صفر کاتالین بلاهار از رومانی را مغلوب کرد وی در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر از سدآیریداس دانوسیویسیوس از لیتوانی گذشت.

علیزاده در دور سوم با نتیجه 12 بر 4 کارو دوقوکان از ترکیه را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 5 بر صفر بورگو بیشالیف از قرقیزستان را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. وی در این دیدار با نتیجه 7 بر 3 از سد نیکات عبداله یف از آذربایجان گذشت و صاحب مدال طلا شد.

بنا بر اين گزارش در وزن 42 کیلوگرم علیرضا نجاتی در دور نخست با نتیجه 7 بر یک نیکولا منجیتی از ایتالیا را شکست داد وی در دور بعد با نتیجه 7 بر صفر مغلوب کمال کرم از ترکیه شد و با توجه به حضور این کشتی گیر در فینال وی به دیدار شانس مجدد راه یافت. نجاتی در این مرحله زائور نوتیف از آذربایجان را با نتیجه 6 بر 2 شکست داد وی در دیدار رده بندی نیز با نتیجه 9 بر 4 هایک ملیکیان از ارمنستان را مغلوب کرد و صاحب گردن آویز برنز شد.

در وزن 46 کیلوگرم پویا ناصرپور در دور نخست با قرعه استراحت روبرو بود وی در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر سانشیرو تاکاهاشی از ژاپن را شکست داد. ناصرپور در دور سوم با نتیجه 8 بر صفر مقابل لاری آبولادزه از گرجستان شکست خورد و توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، ناصرپور به گروه بازنده‌ها راه یافت وی در این گروه با نتیجه 12 بر 3 راوین از هند را شکست داد ناصر پور در دیدار رده بندی لیهایل پتیک از مولداوی را با نتیجه 4 بر 3 شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

تيم كشتي فرنگي نوجوانان ايران در روز نخست رقابتهاي جهاني يك مدال نقره و يك برنز كسب كرده بود و امروز نيز در پيكارهاي اوزان دوم صاحب دو مدال برنز و يك مدال طلا شد.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا