گوناگون

مراسم احیای شبهای قدر در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی اسماعیلیان بعدازظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: با حمایت ها و پشتیبانی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد امسال نیز به مانند هر ساله مراسم احیای شبهای قدر در مصلای الغدیر خرم آباد برگزار می شود.

وی با اشاره به تشکیل ستاد برگزاری مراسم احیای شبهای قدر در خرم آباد به ریاست نماینده ولی فقیه در لرستان عنوان کرد: همچنین دستگاههای مختلف در این ستاد عضویت داشته و برنامه ریزی لازم برای برگزاری برنامه شبهای قدر با همکاری دستگاههای مرتبط صورت گرفته است.

حجت الاسلام اسماعیلیان با بیان اینکه مراسم احیای شبهای قدر در مصلای الغدیر خرم آباد از ساعت 23 شب آغاز و تا سه بامداد ادامه خواهد داشت عنوان کرد: این مراسم با حضور سخنرانان برجسته حوزه علمیه قم و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت برگزار می شود.

وی ادامه داد: مطابق برنامه ریزی صورت گرفته حجت الاسلام سید ابوالفضل مدرسی، حجت الاسلام فراهانی و حجت الاسلام حسینی به ترتیب طی شبهای 19، 21 و 23 ماه مبارک رمضان در مراسم احیای شبهای قدر در مصلای خرم آباد سخنرانی خواهند داشت.

حجت الاسلام اسماعیلیان افزود: همچنین مداحان اهل بیت جواد صفری، آیت دولت پور و مسعود ساکی در مراسم احیای شبهای قدر مصلای الغدیر خرم آباد به مداحی خواهند پراخت.

وی برگزاری برنامه دعای جوشن کبیر و مراسم قرآن بر سرگرفتن با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان را از دیگر بخشهای مراسم احیای شبهای قدر در مصلای خرم آباد ذکر کرد و گفت: پیش بینی شده است که طی شبهای اول تا سوم به صورت متغیر هر شب بین هشت تا 15 هزار نفر در مراسم احیای شبهای قدر شرکت کنند.

مسئول هماهنگی ستاد برگزاری مراسم احیای شبهای قدر در مصلای الغدیر خرم آباد یادآور شد: همچنین سرویس ایاب و ذهاب برای انتقال شب زنده داران از محل مصلای الغدیر به مناطق مختلف شهر خرم آباد در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام اسماعیلیان با تشکر از مشارکت ستاد نماز جمعه خرم آباد و دستگاههای مختلف عضو ستاد برگزاری مراسم احیای شبهای قدر، از مردم روزه دار و مومن خرم آباد خواست که در این مراسم معنوی حضور به هم رسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا