گوناگون

عملیات اجرایی احداث تقاطع غیر همسطح بعثت همدان آغاز شد

81134990 5645342

به گزارش ایرنا شهردار همدان در این آیینی به همین منظورافزود: این طرح با 120 میلیارد ریال اعتبار و در مدت زمان یکسال اجرایی خواهد شد.

ˈ امیر رضا یوسفیانˈ اظهار داشت: دستور عمل اجرای این طرح در نیمه دوم سال 92 بررسی و انتخاب پیکانکاران و مشاوران طرح انجام شده که امیدواریم با حمایت های مجموعه مدیریتی شاهد ایجاد طرح های اثرگذارتر در استان باشیم.

وی با بیان اینکه هم اکنون شاهد نگاه توسعه ای در استان همدان هستیم و با حمایت و همدلی مجموعه استان از جمله مجمع نمایندگان مجلس، فرمانداری، استانداری، شورای دور چهارم و نیروی انتظامی شاهد تحقق اهداف در راستای توسعه استان هستیم.

یوسفیان گفت:هم اکنون چند طرح از جمله طرح تولید کمپوست و سایت زباله شهر همدان با اعتبار یکصد میلیون ریال ، اجرای طرح پل سه سطح زیر گذر سپاه ،و همچنین مجتمع تجاری مسکونی با 26 طبقه با سرمایه گذاری بخش خصوصی درهمدان در دست احداث است.

شهردار همدان اظهار داشت: امسال شهرداری همدان با مدیریت و عزم جهادی اجرای طرح های اثرگذار و ایجاد زیر ساخت های شهر را در دست احداث دارد که با مدیریت جهادی همه طرح ها در زمان تعیین شده به بهره برداری خواهد رسید.

7529/575

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا