گوناگون

عملیات اجرایی چند پروژه بزرگ به زودی در همدان آغاز می شود/ مسئله بهداشت و درمان ایثاگران مورد توجه قرار گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ناصر نیک بخت ظهر پنج شنبه در دیدار با خانواده شهدا، ایثارگان و آزادگان همدان با بیان اینکه یکی از دغدغه ها مطالبات ایثارگران بود که بدون تبلیغات به انجام رسید، اظهار داشت: با توجه به اینکه در منطقه نا امنی وجود دارد اما در ایران اسلامی امنیت بر قرار است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی در تعامل، رفع موانع و مسائل اقتصادی و بهبود فضای کسب و کار مردم تلاش می کند، بیان کرد: مردم حمایت های خود را از جمهوری اسلامی در حماسه های سیاسی مختلف به استکبار نشان داده اند.

استاندار همدان با بیان اینکه با تعاملی که با دنیا انجام شد می بینیم که همگان متوجه شدند که ایران کشوری قدرتمند و صاحب نفوذ است، عنوان کرد: برنامه دولت و کشور بر این است که دولت کوچک و فعالیت ها به بخش خصوصی واگذار شود.

نیک بخت با بیان اینکه در استان همدان از سرمایه گذار بخش خصوصی استقبال می کنیم و به دنبال این هستیم که بخش خصوصی را علاقمند به سرمایه گذاری در استان کنیم، ابراز داشت: اگر به دنبال ورود سرمایه گذار بخش خصوصی به همدان هستیم به خاطر شغل دار کردن جوانان است.

وی با بیان اینکه امسال در هفته دولت عملیات اجرایی پروژه مربوط به صنعت و معدن با چهار هزار میلیارد سرمایه گذاری در همدان آغاز شد، بیان کرد: کل این پروژه مربوط به بخش خصوصی است.

استاندار همدان با بیان اینکه همچنین عملیات اجرایی پروژه ای با هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری در بخش گردشگری در هفته دولت آغاز شد، ادامه داد: اگر بخش خصوصی وارد کار شود معطل نمی ماند و پروژه را به نتیجه می رساند و همانند بخش دولتی نیست که برای اعتبار با مشکلاتی مواجه شود.

محمد ناصر نیک بخت با بیان اینکه من بی احتیاطی کرده و قول رفع مشکل بیکاری جوانان همدان را تا دو سال آینده به مردم دادم، بیان کرد: چند پتروشیمی و فولاد در استان همدان در حال اجرا و یا اینکه کار خود را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه تا دو هفته آینده عملیات اجرایی چند پروژه بزرگ از جمله کارخانه فروسیلیس، بزرگترین کارخانه نساجی خاورمیانه، سد سرابی و کارخانه ذوب آهن اسد آباد آغاز می شود، ادامه داد: همدان می رود که در جایگاه اصلی و شایسته خود قرار گیرد.

استاندار همدان با بیان اینکه مقام معظم رهبری هفت سال پیاپی در نامگذاری سال ها به مسئله اقتصادی اشاره کردند، عنوان کرد: تاکید دولت تدبیر و امید بر رفع دغدغه های اقتصادی و معیشت مردم است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه با بیان اینکه در 100 سال گذشته جمهوری اسلامی از نظر مساحت دو برابر مساحت کنونی را داشت، بیان کرد: در ابتدای انقلاب مردم در برابر استکبار ایستادند و یک وجب از خاک کشور از دست نرفت.

امیر خجسته با بیان اینکه مردم ایران در مقابل استکبار جهانی ایستادند و غیر ممکن ها را ممکن کردند و به صورت استکبار سیلی محکمی زدند که برای همیشه درس عبرت شد، ادامه داد: شهدا در جنگ با عراق افتخاراتی ایجاد کردند و امنیتی آوردند که تا ابد در دنیا خواهد ماند.

وی با بیان اینکه امروز جانبازان، آزادگان و خانواده شهدا به عنوان انصار دین خدا و اصحاب اباعبد الله الحسین(ع) هستند، عنوان کرد: باید مسئله بهداشت و درمان ایثارگان و خانواده شهدا مورد توجه قرار گیرد چراکه تحریم ها مشکلات زیادی در این خصوص ایجاد کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پروژه مجموعه فرهنگی، ورزشی و توانبخشی ایثارگران همدان در 45 هزار متر مربع ساخته شد، اظهار داشت: همچنین 30 هزار متر مربع برای پارک شهدا در نظر گرفته شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا