گوناگون

عملیات اجرایی 100 هکتار گلخانه صنعتی در قلعه گنج آغاز شد

81185108 5732582

به گزارش روز یکشنبه روابط عمومی استانداری کرمان، استاندار روز یکشنبه در آیین آغاز این طرح گفت: گنج های زیادی در قلعه گنج داریم و مهمترین آن نیروی انسانی و جوانان سخت کوش منطقه است.

علیرضا رزم حسینی افزود: این دومین طرح گلخانه ای است که امروز توسط سرمایه گذاران قرارگاه اقتصادی سپاه در جنوب استان کرمان آغاز به کار کرد.

وی با بیان اینکه با حضور سرمایه گذاران مسیر آبادانی در این منطقه هموار می شود، خاطرنشان کرد: معادن سرشار، آب، زمین و بسیاری از قابلیت های کشاورزی می تواند فرصت خوبی برای سرمایه گذاران باشد تا با حضور در منطقه توسعه استان را رقم بخورد.

استاندار کرمان تصریح کرد: با همکاری همه گروه ها و با همدلی مردم محلی رنج را از قلعه گنج بیرون خواهیم کرد.

رزم حسینی با بیان اینکه ما در استان فرش قرمز زیر پای سرمایه گذاران پهن می کنیم، گفت: مردم منطقه نیز باید همین کار را انجام دهند تا جوانان مشغول به کار شود.

وی با بیان این مطلب که سرمایه گذاران قهرمان ملی و استانی هستند، تاکید کرد: از مردم سخت کوش منطقه می خواهیم تا سرمایه گذاران را همراهی کنند.

رزم حسینی از پیگیری مجوز ایجاد منطقه ویژه جازموریان خبر داد و بیان کرد: مراحل اولیه کار در حال پیگیری است.

سرمایه گذار این طرح نیز در ادامه گفت: به دلیل ظرفیت های مختلفی که در جنوب استان کرمان وجود دارد و با هدف محرومیت زدایی و اشتغال زایی، این منطقه از استان برای اجرای دو طرح گلخانه ای انتخاب شده است.

محمد رئوفی نژاد با بیان این که برای اجرای 200 هکتار مجتمع گلخانه ای در شهرستان های رودبار و قلعه گنج بیش از 400 میلیارد تومان هزینه شده است، خاطرنشان کرد: با اجرای این دو طرح در مجموع برای یک هزار نفر فرصت شغلی ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: ورود صنعت گلخانه ای به مناطق یاد شده، الگویی برای کشاورزان منطقه برای کشت محصولات گلخانه ای است.

استاندار کرمان پس از اجرای این طرح با حضور بر مزار ˈخدابخش پورغلام حسینیˈ تنها شهید بخش چاه داد خدای شهرستان قلعه گنج با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

دهستان صولان در 25 کیلومتری قلعه گنج، یکی از شهرستان های جنوب استان کرمان قرار دارد که جمعیت این دهستان 85 خانوار می باشد.ک/1

7444/2624

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا