گوناگون

عنايتي: با نظر سرمربي راهي پديده شدم

رضا عنايتي در خصوص شرايطش در ليگ برتر چهاردهم گفت: با امضاي قرارداد داخلي به پديده مشهد پيوستم و فعلا قرارداد داخلي‌ام را با اين تيم امضا کردم تا ببينيم چه پيش مي‌آيد اما اگر همه چيز نهايي شود از 17 خرداد تمرينات‌مان را آغاز مي‌کنيم.

به نقل از فارس، وي ادامه داد: با بازي‌هايي که من از پديده ديدم و با توجه به امکانات و شرايط اين تيم فکر مي‌کنم همه چيز براي حضور حرفه‌اي در فوتبال ما مهيا است و مطمئنا از اين تيم در آينده بيشتر خواهيد شنيد.

عنايتي در پاسخ به اين سؤال که وقتي هنوز سرمربي اين تيم مشخص نشده او با نظر چه کسي به پديده پيوسته است، پاسخ داد: امکان ندارد من با نظر باشگاه به تيمي بروم و مطمئن باشيد که با نظر سرمربي راهي پديده شدم چرا که من مي‌دانم سرمربي پديده چه کسي است اما اجازه بدهيد باشگاه در چند روز آينده به صورت رسمي اين موضوع را اعلام کند.

وي ادامه داد: با استعلام‌هايي که من انجام دادم متوجه شدم که مسئولان باشگاه پديده تمام وکمال به تعهداتشان عمل مي‌کنند و حرفي که بزنند روي آن مي‌ايستند و اين شرايط خوبي براي فقط فوتبال بازي کردن است.

عنايتي در مورد اينکه آيا در پديده از فوتبال خداحافظي مي‌کند يا نه،‌خاطرنشان کرد: هر چه من به سمت استقلال رفتم انگار عده‌اي دوست نداشتند من به اين تيم برگردم و حالا هم به نظر مي‌رسد آنها برنده شدند و از اين به بعد من به عنوان يک هوادار براي استقلال دعا مي‌کنم اما قرارداد من با پديده دو ساله است و بايد ببينم چه شرايطي پيش مي‌آيد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا