گوناگون

به جاي انتقاد از گوارديولا از خودمان شروع کنيم

در شرايطي که يک هفته از مصاف برگشت سرخ‌پوشان مونيخي مقابل کهکشاني‌هاي مادريدي در جدال برگشت مرحله نيمه نهايي ليگ قهرمانان و باخت فراموش‌نشدني 4 بر صفر مي‌گذرد، انتقاد‌هاي زيادي از سرمربي اسپانيايي تيم ژرمني شده است.

با اين حال مانوئل نوير که گلر اول تيم ملي آلمان در جام جهاني 2014 است، به جانبداري از مربي 42 ساله پرداخت.

به نقل از فارس، وي اظهارداشت: مي دانم پپ از ما چه طلب مي‌کند. وقتي او پاي‌ تصميماتش مي‌ايستد، به طور کلي نيز کارمان را صحيح انجام مي‌دهيم. فکر مي‌کنم ما بازيکنان ابتدا بايد به اين موضوع فکر کنيم که ابتدا از خود انتقاد کرده و بهانه‌تراشي نکنيم، بعد بگوييم مربي مرتکب اشتباه شد. اين طور برخورد کردن که خيلي ساده است.

وي ادامه داد: بايد در نظر داشت همه ما در قايقي حضور داريم. اگر برنده شويم، همه جشن مي‌گيريم و از همه ما تعريف مي‌شود. وقتي هم ببازيم، همه مورد سئوال واقع مي‌شويم.

دروازه‌بان برتر جهان در سال گذشته در مورد باخت 4 بر صفر از رئال عنوان کرد: در آن لحظات سرنوشت‌ساز و تعيين‌کننده، در جايي که بايد باشيم، نبوديم. نبايد خيلي راحت گذاشت 3 گل روي ضربات ايستگاهي دريافت کنيم، آن هم تيمي مثل ما که اين همه افتخارات دارد.

او همچنين اضافه کرد:‌ بايد بهتر عمل مي‌کرديم وگرنه از قبل هم مي‌دانستيم رئال روي ضدحمله چقدر قدرتمند عمل مي کند.

وي در مورد جو کنوني باوارايي‌ها نيز عنوان کرد: اوضاع آنگونه که تصور مي‌شود، بد نيست. نمي‌توان انتظار داشت که برنده هر جامي شويم و به هر افتخاري برسيم. طبيعي است که به عنوان ورزشکار، شما اين انگيزه را داريد که تا حد امکان موفق باشيد اما بايد بپذيريم که نتوانستيم چه در بازي رفت و چه بازي برگشت مقابل رئال نتيجه را به سود خود تمام کنيم. به همين دليل سزاوار باخت بوديم اما هميشه اينطور نيست و زندگي باز هم ادامه دارد.

نوير همچنين اظهار داشت: اکنون در فينال جام حذفي حضور داريم. بايد با دورتموند روبه‌رو شويم و مي دانيم که رقابتي به واقع سخت در انتظارمان هست. ديداري که به طور قطع مصافي سخت خواهد شد. مطمئنا همه تلاش خواهيم کرد تا فصل را با قهرماني جام حذفي در کنار کسب مقام نخست بوندس‌ليگا به پايان ببريم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا