Mihanpostاینترنتپیشنهاد سردبیرعلمی و فناوریموبایل و تبلتنرم افزار موبایل و تبلت

آموزش غیر فعال کردن دعوت ناخواسته به گروه و کانال‌ های تلگرام

غیر فعال کردن دعوت ناخواسته به گروه و کانال‌ های تلگرام در حالی امکان پذیر شده است که در نسخه جدید تلگرام این قابلیت به برنامه اضافه شده است که شما قادر خواهید بود که از دعوت به گروه ها و کانال های تلگرام جلوگیری کنید. در ادامه با میهن پست همراه شوید.

که این روزه که بخصوص به ایام انتخابات نزدیک می شویم ، خیلی ها با داشتن لیست شماره تلفن اقدام به دعوت به اجبار کاربران به گروها کرده و پیام تبلیغی خود را ارسال می کنند اما با استفاده از این آموزش شما قادر خواهید بود که مانع از انجام دعوت های ناخواسته به گروه ها و کانال های تلگرام شوید.

برای غیر فعال کردن دعوت ناخواسته به گروه و کانال‌ های تلگرام  در ابتدا باید آخرین نسخه تلگرام را نصب کنید و به ترتیب تصویر ، مراحل غیرفعال کردن دعوت ناخواسته به گروه و کانال‌های تلگرام را انجام دهید.

تلگرام را باز کنید و سپس در لیست منو ، گزینه Settings را انتخاب کنید.

در گام جدید و در صفحه Settings باید گزینه Privacy and Security را انتخاب کرده و در صفحه جدید نیز به گزینه Groups رجوع کنید

با توجه به تصویر بالا  شما می توانید مشخص کنید که توسط چه افرادی به گروه دعوت شوید که گزینه ها به صورت زیر می باشد

everybody : با انتخاب این گزینه همه کاربران می توانند شما را به گروه دعوت کنند

My Contacts : با انتخاب این گزینه فقط کاربرانی که شما شماره تلفن آن ها را دارید به گروه دعوت می شوید .

Add exceptions : و در آخر این قسمت می توانید مشخص کنید که توسط چه کاربرانی به گروه دعوت نشوید (مخاطبینی که نمی خواهید شما را به گروه دعوت کنند انتخاب نمایید) که بهترین حالت انتخاب گزینه دوم هست .

بنابراین شما با انجام این تغییر در تنظیمات پیام رسال تلگرام خود برای همیشه از شر دعوت ناخواسته به گروه و کانال‌ های تلگرام خلاص خواهید شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا