گوناگون

فابرگاس در فهرست فروش بارسلونا

 به گزارش مشرق، سسک فابرگاس که یکی از محصولات آکادمی لاماسیای بارسلونا است، دو سال دیگر با این تیم قرارداد دارد اما نتوانسته‌ در سه فصل حضورش در نیوکمپ در حد و اندازه زمانی که برای آرسنال توپ می‌زند، بازی کند و همین باعث کم شدن محبوبیت او در نزد هواداران بارسا شده است. گروه فراوانی از هواداران بارسلونا در جریان پیروزی 2- یک این تیم برابر اتلتیک بیلبائو در روز یکشنبه فابرگاس را هو کردند تا اعتراض خود را به نحوه بازی او نشان دهند.

در همین حال سایت گل اعلام کرده که غول‌های کاتالونیا آماده دریافت پیشنهادات برای فروش فابرگاسی که پس فردا (یکشنبه) 27 ساله خواهد شد،‌ هستند اما خود او تمایل دارد به آرسنال، همان تیمی که در سال 2011 با کلی جنجال آن را ترک کرد ملحق شود. این سایت همچنین اعلام کرده که منچستریونایتد هم فابرگاس را زیر نظر گرفته است. این در حالی است که دیوید مویس، سرمربی تازه اخراج شده شیاطین سرخ تابستان سال گذشته دو پیشنهاد مختلف برای جذب فابرگاس به کاتالان‌ها ارائه کرد که مورد قبول واقع نشد.

گفته می‌شود آرسنال هنگام فروش فابرگاس به بارسلونا در قراردادی که با کاتالان‌ها منعقد کرد بندی گنجانده که در آن مقرر شده توپچی‌ها می‌توانند در ازای پرداخت 29 میلیون یورو کاپیتان پیشین خود را پس بگیرند. به این ترتیب شانس آرسنال برای جذب فابرگاس بیشتر است چرا که بارسلونا ملزم است در صورت تمایل به فروش فابرگاس پیش از همه آرسنالی‌ها را در جریان بگذارد.

انتشار خبر تمایل کاتالان‌ها به فروش فابرگاس در حالی است که او در این فصل در 42 بازی در ترکیب اصلی کاتالان‌ها قرار گرفته، 13 گل زده و 14 پاس گل داده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا