گوناگون

فاصله عمرانی خرم آباد با شهرهای هم تراز/ تحقق مطالبات تاریخی مردم نیازمند توجه ویژه است

به گزارش خبرنگار مهر، فرشته طهماسبی ظهر دوشنبه در جریان نشست اعضای شورای شهر با ابراهیم آقامحمدی نماینده مردم خرم آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: همه ما مسئولان و نمایندگان مردم با مشکلات و کمبودهای خرم آباد آشنایی کامل داریم و در راستای حل این مشکلات باید به قول ها و وعده های انتخاباتی خود جامه عمل بپوشانیم.

وی با بیان اینکه تحقق آرزوها و مطالبات تاریخی مردم خرم آباد محتاج توجه و نگاه ویژه است عنوان کرد: در حال حاضر مردم در بحث امکانات زیرساختی، افزایش درآمدها، رفع مشکل بیکاری،  بهبود وضعیت عمران و مبلمان شهری با مشکلاتی مواجه هستند.

طهماسبی ادامه داد: همه ما وظیفه داریم در جهتی حرکت کنیم که مردم از زندگی کردن در شهر خرم آباد راضی باشند تا آنها هم وظایف شهروندی خود را به طور متقابل را انجام دهند.

وی با اشاره به فاصله عمرانی، رفاهی و خدماتی خرم آباد در مقایسه با شهرهای هم تراز خود در سطح کشور بیان داشت: به دلیل تعدد مشکلات شهری در خرم آباد و عدم توان شهرداری در پاسخ گویی به این مشکلات باید جلسه ای با مدیران کشوری برگزار شود.

عضو شورای اسلامی شهر خرم آباد عنوان کرد: همچنین باید نمایندگان مردم خرم آباد در شورای اسلامی مسئولان را از نزدیک در جریان مشکلات مردم قرار دهند و پاسخ سوالات مردم را از مسئولان بگیرند.

طهماسبی در ادامه تصدی پست های مدیریتی در کشور توسط مدیران بومی را یکی از نیازهای اصلی استان برشمرد و اظهار داشت: نمایندگان مردم لرستان در مجلس شورای اسلامی باید به مدیران بومی را برای گرفتن کرسیهای مدیریتی در سطح کشور کمک کنند.

وی تصریح کرد: اگر یک نیروی فعال و اثر گذار در بدنه دولت داشته باشیم صدای رساتری برای رساندن مشکلات به گوش مقامات خواهیم داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا