گوناگون

فان خال: مي‌ترسم با يونايتد به توافق نرسم

منچستريونايتد در فصل جاري رقابت‌هاي ليگ برتر انگليس نمايش کابوس واري داشت و بدترين نتايج تاريخ خود را به دست آورد. سران اين باشگاه سرانجام به همکاري خود با ديويد مويس پايان دادند تا رايان کيگز جانشين موقت مويس شود.

گيگز در چند بازي که بر روي نيمکت شياطين سرخ نشست نشان داد که نمي‌تواند به عنوان مرد نخست نيمکت لقب گيرد. از لوئيس فان خال به عنوان جدي‌ترين گزينه جايگزيني ديويد مويس سخن به ميان مي‌آيد.

فان خال در گفت‌وگويي که با روزنامه مترو انگليس داشت از علاقه خود براي هدايت شياطين سرخ خبر داد با اين حال تاکيد کرد که هنوز با اين باشگاه انگليسي به توافق نهايي نرسيده است. او گفت: هنوز با سران منچستر يونايتد به توافق نهايي نرسيده‌ام. تا الان همه چيز روشن و نهايي نشده است. نمي دانم که آيا در نهايت به منچستر مي‌آيم يا نه. بايد منتظر بمانيم که در نهايت چه اتفاقي خواهد افتاد.

او ادامه داد: خبرهاي که درباره توافق نهايي من با منچستر يونايتد منتشر شده کذب محض است. هنوز به توافق نهايي نرسيده‌ام و هيچ چيز نهايي نشده است. بايد ببينم که در آينده چه اتفاقي خواهد افتاد. منچستريونايتد تيم بزرگي است و مي‌ترسم که مذاکره من با اين باشگاه موفقيت آميز نباشد. يک بار ديگر بايد تاکيد کنم که هنوز هيچ چيز نهايي نشده و بايد صبر کنيم تا مذاکرات روند طبيعي خود را پشت سر گذارد.

لوئيس فان خال در حال حاضر هدايت تيم ملي فوتبال هلند را برعهده دارد و در جام جهاني 2014 برزيل بر روي نيمکت اين تيم خواهد نشست. هرچند فان خال توافق نهايي با منچستر يونايتد را تکذيب کرد اما رسانه‌هاي انگليسي در روزهاي اخير نه تنها از توافق نهايي اين مربي باتجربه هلندي با منچستر يونايتد خبر دادند بلکه اعلام کردند که فان خال ليست بازيکنان جديد را هم به سران اين باشگاه داده است.

منچستريونايتد در جدول رده‌بندي با 63 امتياز در رده هفتم قرار دارد و در هفته سي و هفتم يکشنبه به مهمان ساوتهمپتون است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا