گوناگون

فتح خرمشهر ایستادگی ملت ایران را به رخ جهانیان کشاند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید مرتضی صفایی در جمع نمازگزاران بخش گلستان ضمن دعوت به تقوای الهی و دوری از گناهان و با عرض تبریک به مناسبت آزاد سازی خرمشهر اظهار داشت: مقاومت خرمشهر هشداری به تمامی کسانی که نقشه های شومی برای کشور دارند است تا آنان بدانند که ملت ایران در مقابل هرگونه توطئه مقتدرانه ایستاده و ذره ای از دستاوردهای ارزشمند این نظام و انقلاب عقب نشینی نخواهد کرد.

وی در ادامه ترویج فرهنگی اصیل از سوی خانواده ها و مسئولین را مورد تاکید قرار داد و افزود: دشمن به لحاظ سیاسی از ابتدای انقلاب نتوانست برای ما کاری کند ولی در حوزه فرهنگی توانست با ورود تجهیزات ماهواره ای برخی از جوانان و خانواده ها را مورد هدف شوم خود قرار دهد.

صفایی اظهار داشت: متاسفانه امروز فرهنگ اصیل گذشته که پدران دست فرزندان خود را می گرفتند و در محافل معنوی بخصوص مساجد شرکت می دادند کمرنگ شده و این می تواند آینده ناخوشایندی را برای جوانان و جامعه به همراه داشته باشد.

امام جمعه شهرستان بهارستان  ادامه داد: دشمن در این حوزه برای ما خواب سنگینی دیده و به همین منظور جریاناتی به دنبال دسترسی آسان به فضای مجازی هستند تا به تخریب فرهنگ مقاومت بپردازند.

صفایی با بیان اینکه امروزه دشمنان از طریق رسانه ها، ماهواره و فضای مجازی بیشترین ضربه را به کشور وارد می کنند، عنوان کرد: باید تلاش شود در سالی که بنام اقتصاد و فرهنگ نامگذاری شده کارهای فرهنگی بسیار بزرگی صورت گیرد و جلوی حربه های دشمن  ایستادگی کنیم.

این مسئول در ادامه پیشنهاد راه اندازی کارگروه فرهنگی را امری ضروری دانست و گفت: می توان با راه اندازی کارگروه فرهنگی بصورت کارشناسی شده در مقابل هجمه های وارده دشمنان در این شهرستان نیز گامی اثر گذار برداشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا