گوناگون

مبعث راه نجات و تعالی بشر است/ حضور جوانان در اعتکاف پررنگ بود

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس با بیان اینکه حضور جوانان در مراسم اعتکاف پرشور و بسیار خوب بود، عنوان کرد: برخلاف ادعای دشمنان که مطرح می کنند جوانان ما از دین می گریزند اما جوانان ما در ایام معنوی اعتکاف همواره حضور پررنگی در مساجد دارند و همچنین در مراسماتی همچون راهپیمایی ها نیز جوانان همیشه حضور دارند.

وی ادامه داد: اعتکاف دارای آثار معنوی و دینی بسیار زیادی است و در استان هرمزگان نیز حضور در اعتکاف خوب بود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان در ادامه سخنان خود سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را گرامیداشت و افزود: برای آزادسازی و فتح خرمشهر فرزندان اسلام و مردم خوزستان و به ویژه مردم خرمشهر مردانه جنگیدند و دشمن را وادار به فرار کردند.

آیت الله نعیم آبادی تصریح کرد: حضرت امام خمینی در مورد فتح خرمشهر فرمودند که خرمشهر را خدا آزاد کرد و باید توجه داشته باشیم که زمانی که ما حرف حق را بزنیم و مردانه کار کنیم، خداوند متعال نیز به ما کمک خواهد کرد و بنده سالروز این پیروزی بزرگ را تبریک می گویم و یاد شهدای فتح خرمشهر را گرامی می داریم.

وی همچنین با تبریک فرارسیدن عید مبعث، بیان داشت: عید مبعث روز تمامی برکات و زیبایی هاست و از جمله آثار بعثت پیامبر بزگوار اسلام (ص) ، ظلمت شکنی و حاکم شدن اخلاق نیکوست.

خطیب نماز جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: مبعث دارای آثار و برکات بسیاری و راه نجات و تعالی بشر است.

آیت الله نعیم آبادی همچنین با اشاره به 25 رجب سالروز شهادت حضرت امام موسی کاظم (ع) گفت: در ایام شهادت این امام بزرگوار باید برنامه ها و مراسمات به خوبی در مساجد و تکایا برگزار شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا