گوناگون

فرماندار خاتم: فرهنگ سازی مبارزه با مواد مخدر امکانات بیشتر می خواهد

81168517 5703500

به گزارش خبرنگار ایرنا ، ˈمحمد زاده رحمانیˈ امروز (یکشنبه ) در نشست شورای مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خاطر نشان کرد: در راستای تلاش و سیاست های دولت در این مبحث و تشکیل شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در سراسر کشور ، شهرستان نیز در امر پیشگیری ، درمان ، مبارزه با عرضه و تقاضا و برخورد با قاچاقچیان تلاش های زیادی را معمول داشته است.

وی همچنین از دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان خواست تا در راستای فرهنگ سازی و مبارزه با مواد مخدر، در تجهیز ایستگاه ایست و بازرسی خاتم الانبیاء، تجیهز نیروی انتظامی به امکانات، حمایت از تشکل های مردم نهاد و در طرح های تحقیقاتی مبارزه مواد مخدر ، این شهرستان را کمک و یاری دهند .

در ادامه، رئیس دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان یزد ضمن اشاره به آثار زیان بار مواد مخدر و اعتیاد، آن را زمینه ساز بسیاری از ناهنجاری ها دانست و خاطرنشان کرد: این معضل علاوه بر اینکه امنیت جامعه را به مخاطره می اندازد، باعث عدم پیشرفت و توسعه جوامع نیز می گردد.

روستایی با ذکر تغییر الگوی مصرف مواد مخدر در زمان حاضر و گرایش مصرف کننده ها به سمت مخدرهای صنعتی عوارض آن را به مراتب خطرناک تر از مواد سنتی دانست.

وی ادامه داد: کنترل و مهار مواد مخدر به عهده یک دستگاه نیست بلکه دستگاه های قضایی، انتظامی، فرهنگی و درمانی هر کدام بر حسب وظیفه ذاتی خود در امر مبارزه همه جانبه با مواد مخدر باید تلاش نموده و در کنار تلاش دستگاه های دولتی با افزایش زمینه مشارکت های مردمی و مراکز علمی، فرهنگی نیز جهت رسیدن به نتیجه مطلوب تلاش نمایند.ک2

7538/1968

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا