گوناگون

فرماندار خرمشهر: ایجاد اشتغال در حفظ کانون خانواده موثر است

81157670 5683692

به گزارش روز جمعه ایرنا، ˈ عبدالله حسینی ˈ در نشست اشتغال و توانمندسازی در سالن اجتماعات فرمانداری خرمشهر آمار طلاق در شش ماه نخست سال 92 در این شهرستان را 297 مورد عنوان کرد و افزود: بخش عمده ای از این آمار مربوط به سطح معیشت و اقتصاد خانواده ها می باشد که منجر به طلاق شده است.

وی گفت: در سال گذشته به 500 بانوی خرمشهری وام 50 میلیون ریالی اشتغال خانگی و صنایع دستی به منظور امرار معاش و اشتغال بانوان پرداخت شد.

فرماندار خرمشهر اضافه کرد: متاسفانه سوغات استان خوزستان به رغم وجود ظرفیت های فراوان در تولید انواع محصولات کشاورزی و صنایع دستی معرفی نشده است.

وی با اشاره به اینکه سالانه هزاران نفر از اعضای کاروان های راهیان نور به شهرستان خرمشهر سفر می کنند، گفت: می توان از این ظرفیت برای معرفی سوغات خرمشهر از جمله صنایع حصیر بافی و انواع محصولات کشاورزی بویژه خرما استفاده کرد.

رییس اداره بهزیستی خرمشهر نیز به وجود سه هزار و 600 خانوار زیر پوشش این اداره اشاره کرد و افزود: 94 نفر از بانوان برای گرفتن تسهیلات خود اشتغالی 50 میلیون ریالی به بانک معرفی شدند.

ˈ علی فرحانی ˈ گفت: مسایل فرهنگی خانواده ها و تعصبات خانوادگی از مشکلات اصلی اشتغال بانوان زیر پوشش بهزیستی می باشند.ک/2

7100/7279

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا