گوناگون

فرماندار دهلران: دستگاه های فرهنگی بستر لازم را برای غنی سازی اوقات فراغت فراهم کنند

81212929 5781231

به گزارش ایرنا، «امیدعلی سبزی» روز دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش دهلران اظهار کرد: تمامی مسوولان و دستگاه های فرهنگی باید در ایجاد بستر مناسب و برنامه ریزی برای اوقات فراغت جوانان، نوجوانان و دانش آموزان تلاش کنند.

وی افزود: وظیفه آموزش و پرورش در غنی سازی اوقات فراغت از سایر نهادها سنگین تر است و باید با برنامه ریزی متناسب با این گروه های سنی فعالیت های مفرح و آموزنده را در برنامه های خود لحاظ کنند.

فرماندار دهلران بیان کرد: توسعه هر کشوری به نیروی انسانی تحصیل کرده و متخصص بستگی دارد و جایگاه نهاد تعلیم و تربیت در تحقق این امر بسیار تعیین کننده است.

سبزی یادآور شد: در بررسی کمبودها و نیاز فضاهای آموزشی باید به گونه ای برنامه ریزی شود که منابع و اعتبارها بر اساس اولویت ها هزینه شود.

وی همچنین خواستار تامین وسایل سرمایشی و گرمایشی مدارس این شهرستان از طریق اداره کل نوسازی مدارس استان شد.

امام جمعه دهلران نیز در این نشست گفت: نقش آموزش و پرورش و فرهنگیان در راستای تعلیم و تربیت نسل جوان و آینده ساز بسیار مهم و حائز اهمیت است.

حجت الاسلام ˈسید محسن موسویˈ تاکید کرد: آموزش و پرورش رسالت سنگینی در راستای پیشرفت علمی دانش آموزان بر عهده دارد که باید در راستای انجام این ماموریت خطیر بیش از پیش به احسن وجه تلاش کند.

وی گفت: بستر سازی برای اوقات فراغت و توجه به کانون های فرهنگی در فصل تابستان از نکات مهی است که باید مد نظر باشد. ک/2

7175/540

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا