گوناگون

فرماندار سبزوار : مسوولان اجرایی با شوراهای اسلامی همکاری کنند

81149459 5669518

به گزارش خبرنگار ایرنا ، قاسم شعبانی عطار امروز در جمع مسوولان افزود : شوراها به عنوان یک نهاد مدنی مظهر مشارکت مردم در اداره امور کشور به عنوان نمایندگان و منتخبین مردم هستند.

وی با قدردانی از تلاش های اعضای شورای اسلامی شهر و شهرستان سبزوار، افزود : بخش عمده ای از بار خدمت رسانی ما را قانون اساسی برعهده این بزرگواران گذاشته که با تلاش و بدون چشمداشت به مردم خدمت می کنند.

وی اظهار داشت : شوراها از جمله ویژگی های اصلی جامعه امروزی است و به همین دلیل است که نه تنها در حوزه های اجتماعی، بلکه در آموزه های دینی و الهی نیز بر امر شورا و مشورت نیز تاکیده شده است.

وی خطاب به مسوولان دستگاه های اجرایی گفت : شوراها را جدای از خودتان ندانید زیرا شوراها متعلق به نظام و ملت هستند.

فرماندار سبزوار با بیان اینکه بی احترامی به شوراها بی احترامی به این مردم بصیر و هوشمند است ، گفت : همه ما بایستی ضمن حمایت و پشتیبانی این بزرگواران نهایت همکاری را با آنان داشته باشیم .

وی با اشاره به ظرفیت بالای شوراها اظهار داشت : بایستی از این ظرفیت و پتانسیل نهایت بهره برداری شود .

معاون استاندار و فرماندار سبزوار با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری اظهار داشت : همه ما وظیفه داریم در جهت تحقق شعار امسال تلاش کنیم .

شعبانی، عزم ملی را به معنای استفاده از قدرت و توانمندی همه ملت ایران و مدیریت جهادی را نیز همان مدیریتی که هشت سال جنگ تحمیلی را با سرافرازی پشت سر گذاشتیم عنوان کرد .

وی افزود : با به کار بستن آموزه های دینی در همه ابعاد می توانیم شعار امسال را محقق کنیم .

7495/7499/659

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا