گوناگون

فرماندار: نیاز دستگاه‌های اجرایی باید از تولیدکنندگان نظرآباد تأمین شود

فرماندار نظرآباد گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی در نظرآباد باید نیازهای خود را از طریق تولیدکنندگان فعال در این شهرستان تامین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) شهریار آقایی، امروز(10 اردیبهشت)، در جمع کارگران، کارکنان و مدیران کارخانه روشنایی آرم به برنامه‌های دولت برای توسعه اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال‌های اخیر رهنمودهای ارزشمندی در حوزه اقتصادی بیان فرمودند بر همین اساس تمام نامگذاری سال‌های گذشته به طور مستقیم مرتبط با موضوع اقتصاد بود به صورتی که معظم‌ له سال 92 به نام سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و امسال به نام اقتصاد، فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی مزین فرمودند.

وی افزود: این موارد نشان می‌دهد که جهت‌گیری اصلی کشور در حوزه توسعه اقتصادی و رفع مشکلات مردم است و تلاش در این راستا تکلیف شرعی و ملی همه ایرانیان است.

آقایی با اشاره به شعار اصلی انقلاب اسلامی مبنی بر «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی»، تأکید کرد: خوشبختانه امروز در جهان ملت ما و ایران اسلامی به عنوان کشوری مستقل و مقتدر شناخته می‌شود، اما برای تداوم این شرایط و حفظ عزت و سربلندی نظام و حفظ استقلال موجود، باید در حوزه اقتصادی به خودکفایی دست‌یابیم و یکی از دلایلی که مقام عظمای ولایت تا این اندازه بر اصلاح مشکلات اقتصادی تاکید می‌فرمایند، همین امر است و خوشبختانه دولت تدبیر و امید برنامه‌های ویژه‌ای برای رفع دغدغه‌های ولایت و برآورده کردن منویات ایشان دارد.

فرماندار نظرآباد گفت: رسیدن به توسعه پایدار اقتصادی نیازمند عزم ملی و مدیریت جهادی است و در این میان نقش اصلی بر عهده کارگران است.

وی تأکید کرد: یکی از دغدغه‌های اصلی جامعه کارگری بهره‌مندی از ثبات شغلی و داشتن حقوق و بیمه ثابت است تا بتوانند بخشی از مشکلات اقتصادی خود را برآورده کنند.

این مسئول تصریح کرد: برای رسیدن به این نقطه باید صنایع، کارخانه‌ها و تولیدکنندگان حمایت شده و با کمترین مشکل به فعالیت خود ادامه دهند که در همین زمینه رهبری معظم انقلاب اسلامی و به دنبال سیاست‌گذاری‌های معظم‌له، دولت، بر حمایت از تولیدات داخلی تاکید داشته و دارد.

آقایی تأکید کرد: یکی از راهکارهای حمایتی، تامین نیازهای کشور از طریق خرید محصولات داخلی است چراکه در جایی که صنعت‌گران ما محصولات با کیفیت تولید می‌کنند، نیازی به واردات برندهای خارجی نیست.

وی در ادامه به تمام دستگاه‌های اجرایی و نهادهای عمومی در نظرآباد دستور داد که نیازهای خود را از طریق تولیدکنندگان فعال در این شهرستان تامین کنند.

وی ادامه داد: خوشبختانه صنعت ایران پیشرفت‌های خوبی داشته و بسیاری از کالاها در داخل کشور تولید و تامین می‌شود و بنابراین خرید برندهای خارجی دیگر هیچ معنی ندارد.

در پایان این مراسم از تلاش‌های 50 ساله رضا رحمتی مدیر صنایع روشنایی آرم به عنوان تولید کننده نمونه در شهرستان نظرآباد و چهار کارگر نمونه این کارخانه با اهدای لوح، تجلیل شد.

انتهای پیام

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا