گوناگون

فرماندار کوثر: 140 میلیارد ریال اعتبار به شهرستان کوثر اختصاص یافت

81202834 5763610

علیرضا علیپور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان اعتبار علاوه بر اعتبارات عمرانی از محل ماده 180 توسعه مناطق محروم برای شهرستان کوثر مصوب شده که با هماهنگی نماینده مردم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی هزینه خواهد شد.

وی گفت: بر اساس بند پنج ماده 180 توسعه پنج ساله کشور باید سالیانه دو درصد از بودجه کشور برای ایجاد توازن منطقه ای هزینه شود تا بتواند تعادل را در مناطق کمتر توسعه یافته کشور برقرار کند.

وی افزود: شاخص توزیع اعتبار ماده 180 قانون برنامه پنجم توسعه مقایسه میانگین برخورداری در بخش های هر شهرستان با میانگین بخش های استان و شهرستان ها با شهرستان ها در سطح کشوری است.

وی با اشاره به نارسایی های فراروی منطقه اظهار کرد: مسوولان باید با ایجاد شرایط و توسعه زیرساخت های لازم در جهت رفع نارسایی ها و نیازمندی های موجود تلاش کنند و زمینه رضایتمندی مردم از خدمات انقلاب ، نظام و دولت را تقویت کنند.

فرماندار شهرستان کوثر حجم و میزان فعالیت ها و امکانات فعلی را کافی ندانست و گفت: پروژه هایی در سالجاری اعتبار می گیرند که دارای پیشرفت فیزیکی بالای 80 درصد باشند و در همان سال نیز به بهره برداری برسند.

شهرستان کوثر به مرکزیت شهر گیوی در 85 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

7123/594/593

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا