گوناگون

فرماندار: گازرسانی به روستاهای بستک تا پایان سال 93

81213774 5782756

به گزارش ایرنا، ˈمیرمرسل ایزدی پورˈ سه شنبه در نشست با مدیرعامل شرکت گاز استان درخصوص پروژه های گازرسانی این شهرستان افزود: گازرسانی به فاز یک شهر بستک و روستای مغدان با حجم پیمان 45 کیلومتر یکی از طرح های مهم گازرسانی درحال اجرا ست که تاکنون بیش از هشت کیلومتر از لوله گذاری این پروژه انجام شده است.

وی بیان داشت: این پروژه از دیماه سال گذشته با اعتبار 35 میلیارد و 500 میلیون ریال آغاز شده که پیش بینی می شود تا پایان امسال مورد بهره برداری قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در شهرستان بستک یادآورشد: گاز رسانی به روستاهای تدروئیه، آل کندی، دهنگ و بیگلر آباد نیز هم اکنون با حجم پیمان 44 کیلومتر لوله گذاری و ساخت ایستگاه کاهش فشار با مقدار 30 کیلومتر پیشرفت در حال انجام است که مبلغ پیمان آن 35 میلیارد و 400 میلیون ریال است.

ایزدی پورهمچنین پروژه گازرسانی به روستاهای فتوئیه، شیخ حضور، مردنو و گودگز را از دیگر پروژه های گازرسانی درحال انجام در بستک عنوان کرد و گفت: این پروژه با حجم پیمان 39 کیلومتر لوله گذاری و ساخت ایستگاه تقلیل فشار و مقدار کار 11 کیلومتر، درحال پیشرفت است که مبلغ پیمان آن 34 میلیارد و 500 میلیون ریال می باشد.

این مقام مسول خاطرنشان کرد: پروژه خط انتقال و تغذیه شهر بستک و شهرک صنعتی با حجم پیمان چهارهزار و800 متر لوله گذاری و ساخت سه ایستگاه تقلیل فشار دارای 90 درصد پشرفت فیزیکی می باشد که مبلغ پیمان این پروژه ها 18 میلیارد و 600 میلیون ریال می باشد.

ایزدی پور اظهار داشت: گازرسانی نقش بسیار مهمی در کاهش هزینه های سوخت در صنعت و نقش قابل توجهی در ایجاد اشتغال و رونق منطقه دارد. ک/3

7195/668

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا