گوناگون

فرمانده سپاه قائم (عج)سمنان: سپاه در برخی حوزه ها به کمک دولت می آید

81240339 5828038

سردار ˈسیدمحمدتقی شاهچراغیˈ روز چهارشنبه در نشستی با اعضای شورای عالی سازمان بسیج مهندسین استان سمنان افزود: بر این اساس سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان تلاش دارد تا گروه و مجموعه ای از سرمایه گذاری که قابل اطمینان هستند و ضمانت اجرایی دارند، برای سرمایه گذاری در استان سمنان جذب شوند.

وی با تاکید بر لزوم حضور سرمایه گذاران در استان سمنان تصریح کرد: بسترسازی و ظرفیت سازی مناسب باید برای حضور سرمایه گذار در حوزه های مختلف از جمله صنعت و معدن، کشاورزی و انرژی در این استان صورت گیرد.

شاهچراغی افزود: برخی از واحدهای صنعتی استان سمنان از 50 درصد ظرفیت تولید خود استفاده می کنند که این یک معضل اساسی است و باید تلاش کرد تا ظرفیت تولید این واحدها به 100 درصد رسیده و موجب رونق استان سمنان شود.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان اضافه کرد: در بخش معدن نیز باید تلاش شود مواد معدنی به صورت خام فروشی عرضه نشود و با ایجاد فرآوری های مختلف ارزش افزوده محصولات را افزایش داد.

شاهچراغی بیان کرد: مجموعه سپاه قصد دارد تا در استان سمنان توسعه متوازن صورت گیرد و تمایل به انجام پروژه هایی دارد که بخش خصوصی و دولتی در آن وارد نشده یا نمی شوند و بحث امنیت ملی در آن وجود داشته باشد.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان افزود: به عنوان مثال در حال حاضر تولید و استفاده ار دانه های روغنی در کشور بحث امنیت غذایی و ملی محسوب می شود و باید تلاش کرد این مشکل را برطرف کنیم.ک/1

599

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا