گوناگون

یک فقره ساخت و ساز غیر مجاز در اطراف شهر آبعلی تخریب شد

81240407 5828141

ˈناصر محمودی فردˈ عصر روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به خبر فوق، اظهار کرد: این زمین که مساحت آن 2500متر مربع است دارای کاربری کشاورزی بوده که به صورت غیر مجاز، قطعه بندی و دیوار کشی شده بود.

وی ادامه داد: با شناسایی صورت گرفته، توسط اکیپ کمیته مقابله با ساخت و ساز غیر مجاز شهرستان دماوند عملیات تخریب آن صورت گرفت.

نماینده عالی دولت در شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: طول دیوارکشی انجام شده در این زمین 900متر بود که توسط یک دستگاه لودر تخریب و این زمین به حالت اولیه برگردانده شد.

محمودی فرد بیان کرد: افرادی که اقدام به این عمل غیر قانونی کرده بودند و زمین را به صورت غیر مجاز قطعه بندی، دیوارکشی و تغییر کاربری داده اند شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام مسوول افزود: یکی از اقدامات ارزشمند در شهرستان دماوند تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز است که به همت مسوولان و نهادهای مربوطه توانستیم طی یک سال گذشته شاهد کاهش چشمگیر در این حوزه باشیم.

وی ادامه داد: همگرایی و تعامل بین دستگاه های مسوول همچون شهرداری ها، جهاد کشاورزی، دهیاری ها، دستگاه های خدماتی و … می تواند آمار کنونی ساخت و سازهای غیر مجاز در منطقه کاهش و بخش عمده ایی از آن را مهار کند.

این مقام مسوول با بیان اینکه شهرستان دماوند از وسعت قابل توجهی برخوردار است، بیان کرد: وسعت جغرافیایی کنونی شهرستان موجب شده تا کنترل ساخت و سازها به صورت غیر قانونی با سختی و مشکلاتی همراه باشد ولی می توان با مدیریت صحیح این مهم را مهار کرد.

تهرام/7246/564

انتهای پیام /*

ارتباط با سردبير:
mail32 newsroom@irna.ir

contact تماس بی واسطه با مسئولین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا