گوناگون

فرمانده سپاه: 600دانش آموز در اجرای طرح هجرت در مراغه مشارکت دارند

81232173 5814134

سرهنگ پاسدار اکبر شالچی زاده روز پنجشنبه در بازدید از روند اجرای طرح هجرت سه در دبیرستان دخترانه صدرالسادات این شهرستان افزود: غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، ایجاد حس مسوولیت پذیری و نیز بروز خلاقیت ها از نتایج برگزاری این طرح فرهنگی است.

وی با اشاره به اینکه ایجاد زمینه بروز توانایی بالقوه دانش آموزان بسیجی و تقویت فرهنگ کار و تلاش از دیگر اهداف برگزاری طرح هجرت 3 است اظهار کرد: در این طرح 400 دانش آموز پسر و 200 دانش آموز دختر حضور دارند.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه ادامه داد: فعالیت های فنی و حرفه ای، تعمیرات و مرمت ساختمان ها از برنامه های دانش آموزان بسیجی در این طرح بوده و در کنار آن برگزاری کلاس های احکام، قرآن و تقویتی در جمله برنامه های فرهنگی طرح هجرت 3 قرار دارد.

مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این آیین گفت: طرح هجرت 3 از اول تیر در 10 مدرسه شروع شده و اجرای این طرح تا پایان شهریور سال جاری ادامه دارد.

داود پورصادق اظهار کرد: در این طرح دانش آموزان پسر اقدام به مرمت و بازسازی مدارس و دانش آموزان دختر نیز اقدام به زیباسازی و رنگ آمیزی مدارس می کنند.

وی اظهار کرد: به زودی اجرای طرح سازندگی هجرت 3 با مشارکت دانش آموزان در سه مدرسه دیگر شهید باستانی یوسف آباد ، شهید اکرمی میکاییل آباد و فتوحی پهرآباد نیز آغاز می شود.

پورصادق اضافه کرد: تا کنون 25 مدرسه این شهرستان برای بهره مندی از طرح هجرت 3 درخواست داده اند که دانش آموزان بسیجی در اسرع وقت نسبت به رنگ آمیزی ، تعمیرات ، محوطه سازی و آماده سازی نمازخانه های آنها اقدام می کنند.

وی ادامه داد: همچنین مدیران مدارس به منظور بهره مندی از این طرح می توانند درخواست های خود را به بسیج دانش آموزی شهرستان ارایه کنند تا نسبت به اجرای طرح هجرت 3 در آنها اقدام شود.

7483/590/245

انتهای پیام /*

: ارتباط با سردبير
mail32 newsroom@irna.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا