گوناگون

«فرهنگ‌نامه مصور قرآن کریم» برای نوجوانان چاپ خواهد شد

به گزارش خبرنگار مهر، «فرهنگ‌نامه مصور قرآن کریم» با عنوان فرعی «فرهنگ‌نامه واژگان قرآنی برای کودکان و نوجوانان» اثری از گروه نویسندگان متشکل از عباس مظفری، فاطمه مظفری، معصومه مظفری و حکیمه امینی است. این کتاب درباره اسامی خداوند در قرآن است این اسامی را به صورت جامع و کامل در کنار نام‌ها، اصطلاحات و لغاتی که از نظر زبانی برای کودکان و نوجوانان دشوار است، تشریح می‌کند.

این کتاب در 536 صفحه و قطع وزیری، تدوین و تنظیم شده و مجوز چاپ را نیز دریافت کرده است. این کتاب تا چندی دیگر به چاپ خواهد رسید اما به نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم نخواهد رسید. دست‌اندرکاران انتشارات پیام آزادی امیدوارند فرهنگ‌نامه مذکور را به هفته پایانی نمایشگاه قرآن برسانند.

«درس‌هایی از قرآن» مجموعه‌ای است که این ناشر ماه گذشته، 13 جلد از آن را راهی بازار نشر کرد. این مجموعه که نوشته محمد نورالدین است با ترجمه محمدصادق محدث به چاپ می‌رسد. در حال حاضر برای انتشار 5 جلد دیگر از این مجموعه اقداماتی صورت گرفته و مجلدات مذکور در مسیر آماده‌سازی برای چاپ هستند.

انتشارات پیام آزادی طی ماه گذشته، 24 عنوان کتاب جدید به چاپ رسانده که 2 جلد از آن‌ها، از مجلدات دانشنامه دنیای دانش هستند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا